התרחקה מליגת האלופות: דורטמונד נכנעה 2:1 לפרנקפורט בבית

למרות שהומלס מחק פיגור, סילבה הכריע לזכות הרביעית בטבלה והגדיל את הפער ביניהן לשבע נקודות. לברקוזן חזרה לנצח ב-0:2 על שאלקה, וולפסבורג גברה על קלן ומיינץ נפרדה מארמיניה בילפלד בתיקו בקרב תחתית

(גודל טקסט)

הבונדסליגה חזרה לפעילות היום (שבת) אחרי פגרת הנבחרות וזמן קצר לפני קרב הצמרת המרתק בין ר.ב לייפציג לבאיירן מינכן, חמישה משחקים נערכו במסגרת המחזור ה-27. במוקד, פרנקפורט השיגה ניצחון חוץ משמעותי מאוד על דורטמונד. בנוסף, לברקוזן גברה על שאלקה, ארמיניה בילפלד סחטה תיקו ממיינץ במשחק תחתית קריטי, הופנהיים נכנעה לאאוגסבורג ללא מואנס דאבור ו-וולפסבורג ניצחה את קלן. במשחק הנעילה של יום המשחקים, בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:2 את פרייבורג.

בורוסיה דורטמונד – איינטרכט פרנקפורט 2:1

החמישית בטבלה אירחה את הקבוצה שמדורגת מעליה, אשר הגדילה את הפער בין השתיים לשבע נקודות והרחיקה מליגת האלופות את הצהובים-שחורים, שרשמו מחזור שני רצוף ללא ניצחון ופספסו הזדמנות להקטין את הפער. ה"עיטים" חזרו לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו והתקרבו משמעותית להשתתפות במפעל הבכיר באירופה בעונה הבאה. ניקו שולץ העלה את פרנקפורט ליתרון בשער עצמי בדקה ה-11, מאטס הומלס איזן בדקה ה-45 ואנדרה סילבה הכריע את המשחק עם נגיחה לרשת בדקה ה-87.

וולפסבורג – פ.צ קלן 0:1

הירוקים חיברו ניצחון שלישי ברציפות ונמצאים בדרכם הבטוחה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, בעוד האורחת נותרה במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן, לאחר שסיימה מחזור שביעי רצוף מבלי לנצח. יוסיפ ברקאלו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69, הודות לבישול של ואוט וחהורסט.

אנדרה סילבה חוגג | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

באייר לברקוזן – שאלקה 1:2

אחרי הפיטורים של פטר בוס, המארחת קטעה רצף של שני הפסדים והתקרבה למרחק נקודה מדורטמונד, כשהיא נמצאת במקום השישי. את ה"רויאל בלוז" כנראה ששום דבר לא יושיע מירידה לליגת המשנה. לוקאס אלאריו כבש ראשון לזכות לברקוזן, שעל הקווים שלה עמד המאמן הזמני האנס וולף, בדקה ה-26. פטריק שיא, שהחליף את הארגנטינאי במהלך המחצית השנייה, הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-72 וקלאס יאן הונטלאר, שבשלב מוקדם יותר ראה שער שלו נפסל בצדק עקב נבדל, צימק עבור האורחת בדקה ה-81.

לוקאס אלאריו חוגג | Mika Volkmann/Getty Images

אאוגסבורג – הופנהיים 1:2

דאבור לא הספיק להציג בדיקת קורונה שלילית בזמן ולכן לא נכלל בסגל הופנהיים, שנחלה הפסד שלישי רצוף וראתה את היריבה מטפסת מעליה בטבלה. אאוגסבורג התאוששה מה-2:0 שספגה מפרייבורג לפני הפגרה ועלתה למקום ה-11, כשהמארחת מדורגת מתחתיה. רובן ורגאס כבש בדקה השמינית ורבע שעה לאחר מכן בישל לאנדרה האן, שהכפיל לזכות האורחת. רוברט סקוב הבקיע עבור הופנהיים בדקה ה-86.

מיינץ – ארמיניה בילפלד 1:1

המארחת, שמדורגת במקום ה-14 בטבלה, הייתה יכולה להגדיל את ההפרש בינה לקו האדום לארבע נקודות אך ספגה לקראת הסיום ופספסה הזדמנות לניצחון שלישי רצוף. העולה החדשה נותרה במקום הלפני אחרון. דניאל ברוסינסקי העלה את מיינץ ליתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-56, אנדראס ווגלסאמר השווה כעבור 20 דקות.

בורוסיה מנשנגלדבאך – פרייבורג 1:2

הקבוצה של מרקו רוזה אירחה למשחק אמצע טבלה את כריסטיאן שטרייך וחניכיו, והצליחה להשאיר את מלוא שלוש הנקודות בבית לאחר שביצעה מהפך מצמד מהיר של מרכוס תוראם בדקות 53 ו-60. רולאנד סאלאי העלה את האורחים ליתרון בדקה העשירית, אך לא מנע הפסד עבור קבוצתו שנשארת במקום התשיעי בטבלה. מנגד, גלדבאך התקרבה לשישייה הראשונה בטבלה כשבמאזנה 39 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי