תיקו בדרבי של ברלין בין אוניון להרטה. ניצחון מאוחר לשטוטגרט

אנדריך (10) בשער נפלא ולוקבאקיו (35) קבעו חלוקת נקודות במפגש המסקרן של בירת גרמניה, קודם לכן עצמי של אוגוסטינסון (81) נתן לקבוצה של מטארצו דחיפה חשובה במאבק על הכרטיס לאירופה על חשבון ורדר ברמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בבונדסליגה הגיע הערב לסיומו עם שני משחקים, כשכל אחד מהם הפגיש בין קבוצה שחולמת על הגעה למפעל אירופי לבין קבוצה שמחפשת לברוח מהקו האדום, לקראת הישורת האחרונה של העונה. אוניון ברלין לא הצליחה לנצח את הדרבי הביתי, אך הרטה ברלין עדיין מסובכת במאבקי הירידה. במשחק המוקדם, שטוטגרט גברה 0:1 בביתה על ורדר ברמן והיא כעת צמודה לאוניון במקום השביעי.

אוניון ברלין – הרטה ברלין 1:1

המארחת, שרושמת עונה מפתיעה ונאבקת על הכרטיס לאירופה, עלתה ליתרון מוקדם משער נהדר של רוברט אנדריך (10), אך חניכיו של פאל דרדאי מצאו את השוויון עוד במחצית הראשונה, כשדודי לוקבאקיו כבש מהנקודה הלבנה (35). אוניון הגיעה ליותר מצבים, אך לא הצליחה להכניע את הכחולים. האורחת, שניצחה בשני מפגשי הדרבי האחרונים, לא הצליחה לנצח במגרשה של היריבה השנואה.

בעקבות התוצאה, אוניון ברלין נצמדה במקום השביעי לשטוטגרט, שעקפה אותה זמנית מוקדם יותר היום. מנגד, העונה המאכזבת של הרטה ברלין נמשכת והיא רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום.

אוניון חוגגת את השער המוקדם | Andreas Gora/picture alliance via Getty Images

צפו בתקציר: שטוטגרט – ורדר ברמן 0:1

המארחת הגיעה למפגש הביתי לאחר שבמחזור הקודם ספגה רביעייה נגד האלופה באיירן מינכן, לא הצליחה להגיע למצבים מספיק טובים לאורך רוב המשחק, אך נהנתה משער עצמי של לודוויג אוגוסטינסון (81) שהבטיח לה ניצחון רביעי בששת המחזורים האחרונים. מנגד, החבורה של פלוריאן קוהפלדט מיעטה גם היא לאיים על שערו של גרגור קובל, והיא סופרת הפסד שלישי ברציפות.

בעקבות התוצאה, קבוצתו של פלגרינו מטארצו עלתה באופן זמני למקום השביעי. במחזור הבא, היא תארח את בורוסיה דורטמונד החמישית, במשחק שעשוי להשפיע רבות על מאבק הכרטיסים לאירופה. האורחת נשארת במקום ה-13 בטבלה, והיא רחוקה שבע נקודות מהקו האדום. כעת, מצפים לברמן שני משחקים קשים, נגד לייפציג בבית ונגד דורטמונד בחוץ, והם יקוו שלא להסתבך עוד יותר במאבקי התחתית.

עונה נהדרת לשטוטגרט | (Photo by Tom Weller/picture alliance via Getty Images
עוד באותו נושא: רוברט אנדריך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי