דאבור ינסה לסייע לבאיירן, שתקווה לקטוע את הרצף של וולפסבורג

אחרי ההדחה מהאלופות, האלופה תצא למשחק בפולקסווגן ארנה ותקווה שהישראלי של הופנהיים ימנע מלייפציג ניצחון שיוריד זמנית את הפער לשתי נקודות. פליק אישר: גורצקה, גנאברי ולבנדובסקי ייעדרו

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בבונדסליגה ייצא לדרך הערב (שישי) עם המשחק בין לייפציג להופנהיים של מואנס דאבור (החל מ-21:25, ישיר בספורט4), כאשר ניצחון של המארחת יוריד זמנית את הפער מהמוליכה באיירן מינכן לשתי נקודות. הבווארים, אחרי תיקו מאכזב מול אוניון ברלין והדחה מליגת האלופות על ידי פ.ס.ז', יתארחו בשבת אצל וולפסבורג החזקה (החל מ-16:25, ישיר בספורט2) ויקוו להוריד את מפלס הלחץ. חמישה משחקים נוספים ייערכו במקביל, כשבמוקד פרנקפורט הרביעית תפגוש בחוץ את מנשנגלדבאך (החל מ-16:20, ישיר בספורט3). עוד בשבת: פרייבורג מול שאלקה, אוניון נגד שטוטגרט, אאוגסבורג מול ארמיניה בילפלד ולברקוזן נגד קלן.

המחזור יושלם ביום ראשון עם שני משחקים מסקרנים, בורוסיה דורטמונד תארח את ורדר ברמן (החל מ-16:20, ישיר בספורט3) ומיינץ תפגוש את הרטה ברלין (החל מ-18:55, ספורט1).

וולפסבורג – באיירן מינכן

אחרי 1:1 חלש מול אוניון ברלין במחזור שעבר והדחה כואבת מליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן באמצע השבוע, באיירן מינכן רוצה להימנע מדרמות מיותרות בבונדסליגה ולהתקרב לזכייה באליפות תשיעית ברציפות. בהנחה שלייפציג תשיג ניצחון ביתי מול הופנהיים שיוריד את הפער מהפסגה לשתי נקודות, הבווארים יגיעו לפולקסווגן ארנה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תפתח מחדש את מאבק האליפות. הבעיה: וולפסבורג לא הפסידה העונה בליגה בבית (תשעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) וניצבת במקום השלישי בטבלה בעיצומה של עונה מצוינת מבחינתה. אגב, ההפסד האחרון במגרש שלה: 4:0 מול אותה באיירן במחזור סיום העונה שעברה.

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE / Contributor

מבחינה מקצועית, רוברט לבנדובסקי הפצוע שב להתאמן בצורה חלקית, אך באיירן לא צפויה לסכן אותו והוא ככל הנראה ימשיך להיעדר, כשמשחק החזרה שלו אמור להיות ב-31 באפריל נגד מיינץ. אריק צ'ופו-מוטינג, שכבש בשני המשחקים נגד פריז, צפוי להמשיך בהתקפה. לאון גורצקה (פציעה) וסרג' גנאברי (קורונה) לא אמורים לעמוד לרשותו של המאמן האנזי פליק, שעשוי להעניק מנוחה לג'ושוע קימיך המותש. חאבי מרטינס וג'מאל מוסיאלה נמצאים בתמונת ההרכב. מנגד, ואוט וחהורסט, מלך שערי וולפסבורג, ימשיך בהתקפה ואילו מקסימיליאן ארנולד המוצהב ייעדר.

פליק אמר במסיבת העיתונאים: "הפצועים עדיין לא כשירים. ראיתי זה עתה את לבנדובסקי, הוא לא יהיה כשיר לוולפסבורג. אנחנו צריכים לחכות ולראות. נראה שגם גורצקה לא יהיה זמין מחר. גנאברי יחזור בשבוע הבא. לוקאס הרננדס? הוא סובל מכאב, אבל מרגיש יותר טוב מאתמול. נמתין למחר ונראה. יש לנו שלושה משחקים חשובים ואנחנו רוצים לנצח את כולם. וולפסבורג זו אחת הקבוצות הטובות בליגה, יש לה מאמן מצוין וחלוץ מעולה עם משחק ראש טוב".

פליק אמר במסיבת העיתונאים: "הפצועים עדיין לא כשירים. ראיתי זה עתה את לבנדובסקי, הוא לא יהיה כשיר לוולפסבורג. אנחנו צריכים לחכות ולראות. נראה שגם גורצקה לא יהיה זמין מחר. גנאברי יחזור בשבוע הבא. לוקאס הרננדס? הוא סובל מכאבים, אבל מרגיש יותר טוב מאתמול. נמתין למחר ונראה. יש לנו שלושה משחקים חשובים ואנחנו רוצים לנצח את כולם. וולפסבורג זו אחת הקבוצות הטובות בליגה, יש לה מאמן מצוין וחלוץ מעולה עם משחק ראש טוב. פריז? זה לא משהו שעובר מהר, אתה לא ישן כל כך טוב וזה נורמלי. החיים נמשכים ולפנינו יש משימה גדולה ואנחנו רוצים לעמוד בה".

האנזי פליק | Matthias Hangst/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי