הכי יעיל, אבל מיובש: דאבור יקבל צ'אנס מול מנשנגלדבאך?

מואנס דאבור | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

התקפת הופנהיים לא ממש עובדת, ולמרות שחלוץ נבחרת ישראל הוא השחקן שכובש הכי הרבה ביחס לדקות משחק, הוא לא שותף בשלושת המחזורים האחרונים ויקווה לראות דשא ברביעי (21:20, ספורט4). דורטמונד תפגוש את אוניון

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 של הבונדסליגה ייצא לדרך הערב (שלישי) כשבמוקד קרב מסקרן בין באיירן מינכן ללברקוזן, בו הקבוצה של האנזי פליק עשויה לעשות צעד ענק לעבר הבטחה רשמית של האליפות (החל מ-21:20, שידור ישיר בספורט4). מלבד ארבעת המשחקים שיתקיימו היום, המחזור יימשך מחר עם ארבעה משחקים נוספים. במוקד, מואנס דאבור יקווה לחזור לשחק במדי הופנהיים מול מנשנגלדבאך ודורטמונד תפגוש את אוניון ברלין.

הופנהיים – מנשנגלדבאך (21:20, ספורט4)

המארחת בתקופה נוראית. היא לא ניצחה כבר חמישה משחקים רצופים, בהם צברה שתי נקודות בלבד וכבשה שני שערים בלבד. ההתקפה לא עובדת, הכוכב הגדול אנדריי קרמאריץ' מצא את הרשת פעם אחת בלבד בשמונת משחקיו האחרונים, וההישארות בליגה עדיין לא מובטחת, שכן המרחק מהקו האדום עומד כרגע על שש נקודות בלבד ועשוי להצטמצם במידה שהופנהיים תאבד נקודות נוספות והרטה ברלין תנצח במשחקים החסרים שלה.

למרות כל הבעיות של הופנהיים, מואנס דאבור מיובש. חלוץ נבחרת ישראל הוא סגן מלך שערי הקבוצה העונה בכל המסגרות עם 10 כיבושים, שני רק לקרמאריץ', שכבש 19 פעמים. ברור לכולם שדברים לא עובדים בהופנהיים, והמאמן סבסטיאן הנס צריך להביא לשינוי התקפי מיידי בקבוצה שלו.

מואנס דאבור | Tom Weller/picture alliance via Getty Images

דאבור כלל לא שותף בשלושת המחזורים האחרונים על אף שהוא הכובש היעיל ביותר של הופנהיים. הוא כבש העונה בכל 153 דקות – ממוצע הגול פר דקה הגבוה ביותר בקבוצתו, ובכל זאת בשני המשחקים האחרונים ישב על הספסל במשך 90 דקות. באחד שלפניהם, הוא לא יכל לקחת חלק מכיוון שסחב פציעה קלה זכר למשחק בנבחרת ישראל. האם מחר הוא יקבל צ'אנס? נראה שאין מנוס מזה, ונראה שאין ראוי ממנו.

דורטמונד – אוניון ברלין (21:20, ספורט3)

הצהובים-שחורים בבעיה. הם נמצאים רק במקום החמישי בליגה, במרחק של ארבע נקודות מהמקום הרביעי, ואסור להם למעוד פעם נוספת מחר ולהמשיך את חוסר היציבות שמאפיינת אותם העונה. הם ברצף של שני ניצחונות, וינסו לעשות זאת פעם נוספת, אך ייאלצו להסתדר ללא רשימה ארוכה של נעדרים – ג'יידון סאנצ'ו, תומאס דלייני, אקסל ויטסל, דן-אקסל זגאדו ויוסופה מוקוקו. מי שכמובן יוביל את דורטמונד הוא ארלינג הולאנד, שחזר לכבוש במשחק אחרון וחגג עם צמד ב-1:4 על ורדר ברמן. ג'וד בלינגהאם צפוי גם הוא לעלות בהרכב.

משחקים נוספים (21:20, חגיגה גרמנית, ספורט4)

שטוטגרט – וולפסבורג
ורדר ברמן – מיינץ

ארלינג הולאנד | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי