בדורטמונד שוב פסלו את השמועות: "הולאנד ימשיך אצלנו"

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

למרות שהחלוץ מבוקש אצל כל הגדולות באירופה, המנהל המקצועי מיכאל זורק הצהיר ב"סקיי" גרמניה: "הבהרנו את עמדתנו לגבי הסוגיה. לא תתקבל שום החלטה בלעדינו"

(גודל טקסט)

בזמן שמספר מועדוני על באירופה מקווים להנחית אצלם את ארלינג הולאנד בקיץ, בקבוצתו הנוכחית של החלוץ הנורבגי, בורוסיה דורטמונד, שומרים על עמדה איתנה בנוגע לעתידו. המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים, מיכאל זורק, דיבר היום (חמישי) ב"סקיי" גרמניה והעביר שוב מסר לפיו הדלת סגורה בפני השחקן.

"הבהרנו באופן חד משמעי את עמדתנו לגבי סוגיית הולאנד", אמר זורק, "לא תתקבל שום החלטה ללא בורוסיה דורטמונד. לא חשוב היכן נסיים את העונה, ארלינג ימשיך לשחק אצלנו". יש לציין כי דורטמונד מדורגת במקום החמישי בטבלת הבונדסליגה ורחוקה ארבע נקודות מהכרטיס לליגת האלופות, כשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה. בהנחה שהקבוצה לא תשחק במפעל הבכיר באירופה בעונה הבאה, ספק אם אחד השחקנים המבוקשים ביותר ביבשת יסכים לוותר על הופעה בבמה הגדולה ביותר בענף.

כזכור, סוכנו של החלוץ, מינו ראיולה, נפגש לאחרונה עם ברצלונה וריאל מדריד שנכללות בין המועמדות להחתים את הכישרון העולה. בנוסף, בנוגע לצ'לסי דווח כי הבעלים שלה רומן אברמוביץ' שם לעצמו מטרה לצרף את הולאנד וגם שתי הקבוצות של מנצ'סטר, יונייטד וסיטי, הוזכרו כמעוניינות בחלוץ. הולאנד קטע השבוע בצורת נדירה של שבעה משחקים מבלי למצוא את הרשת ובאופן כללי רושם עונה אדירה במדי דורטמונד, כאשר במאזנו 35 שערים ב-37 הופעות בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי