היורש של פליק: באיירן סיכמה עם נגלסמן לקראת העונה הבאה

על פי דיווח ב"בילד" האלופה הגיעה לסיכום עם מאמנה של לייפציג שיגיע בקיץ. למאמן חוזה עד 2023 ללא סעיף יציאה, וקבוצתו הנוכחית דורשת לא פחות מ-30 מיליון יורו מהבווארים

(גודל טקסט)

האם יוליאן נגלסמן יהפוך למאמן היקר בתולדות הכדורגל? לפי הדיווחים מה"בילד" הגרמני, התשובה היא ככל הנראה חיובית. ר.ב לייפציג לא מתווכנת לוותר על המאמן הצעיר בקלות ודורשת מבאיירן מינכן לא פחות מ-30 מיליון יורו. למאמן המחוזר יש חוזה במועדון המזרח- גרמני עד 2023 ללא סעיף יציאה.

"אם נגלסמן רוצה לעבוד במינכן בעונה הבאה, לייפציג תרשה לו ללכת רק תמורת דמי העברה שטרם נראו בעסקי האימון", נכתב הבוקר ב"קיקר" הגרמני. כזכור, לייפציג עצמה שילמה עבור נגלסמן ב-2019, אז היא פיצתה את הופנהיים בחמישה מיליון יורו בתמורה למאמן שפרץ לתודעה בסערה והוביל את המועדון הצנוע לליגת האלופות.

באיירן טרם אישרה רשמית את עזיבתו של האנזי פליק שכידוע ביקש לסיים את דרכו במועדון בתום העונה, אך החיפוש אחר יורש נמצא כאמור בעיצומו ונגלסמן הוא המועמד המוביל מבחינת הבווארים. על פי "ספורט1" הגרמני, המאמן בן ה-33 דאג לעדכן את ראשי לייפציג כי באיירן כבר יצרה קשר, ובמהלך היום הגיעו הדיווחים כי בין הצדדים יש סיכום לקראת העונה הבאה. כעת, כל שנותר לאלופת אירופה המכהנת הוא להגיע לסיכום עם הקבוצה הנוכחית של המאמן, ומסתמן כי סכום שינוע בין 20 ל-30 מיליון יורו יובילו להבשלת העסקה.

יוליאן נגלסמן | ROLF VENNENBERND/POOL/AFP via Getty Images

נגלסמן עצמו הצהיר לאחרונה בראיון שהעניק כי "לעולם לא אפתח מאבק ציבורי ותקשורתי מול המועדון שלי, זה חייב להתאים לכולם כדי שזה יקרה". קודם לכן, המנכ"ל אוליבר מינצלף הכריז: "יוליאן יהיה המאמן שלנו גם בעונה הבאה". כעת, הוא ככל הנראה יאלץ למצוא מחליף.

האנזי פליק. היורש בדרך | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי