Sport1 Banner

דיווח: באיירן מינכן קיבלה הצעה רשמית עבור רוברט לבנדובסקי

לפי "סקיי", סוכן העל פיני זהבי בוחן אפשרויות עבור המפציץ הפולני ואחד המועדונים הגדולים פנה בנושא לבווארים. החלוץ התייחס בראיון להחלפת פליק בנגלסמן: "מאמן שלוקח את הקבוצות שלו לרמה שאתה לא מצפה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

האם סוכן העל פיני זהבי יצליח להוציא את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן? לפי ידיעה שפורסמה ב"סקיי", הסופרסטאר הפולני של הבווארים מחזיק בהצעה רשמית מאחד המועדונים הגדולים בעולם וסוכנו הישראלי דוחף לביצוע העסקה.

חוזהו של לבנדובסקי, שבקיץ הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-33, יפוג בתום עונת 2022/23 והמשמעות היא שבאיירן לא צריכה למהר למכור אותו כבר הקיץ, אולם זהבי מייצג גם שחקן אחר של באיירן מינכן, האוסטרי דויד אלאבה שכידוע יעזוב בתום חודש הבא ללא תמורה ואמור לחתום על חוזה ארוך טווח בריאל מדריד.

זהבי נמצא בקשר עם מספר מועדוני צמרת ובוחן אפשרויות עבור לבנדובסקי, אולם קשה להאמין שבאיירן מינכן תסכים למכור אותו. לפחות מבחינה רשמית, הבווארים הגיבו לא פעם ולא פעמיים שבקבוצתם משחק החלוץ הטוב בעולם ושאין שום כוונה למכור אותו או להחליף אותו בארלינג הולאנד שלא פעם שמו נקשר עם מעבר לאלופת גרמניה.

לבנדובסקי ואלאבה. | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

במקביל לדיווחים, אמש התראיין לבנדובסקי ל"בילד" ולראשונה התייחס לפרידה מהמאמן האנזי פליק שהוביל את הקבוצה לזכייה בכל התארים האפשריים ולהחלפתו בעונה הבאה ביוליאן נגלסמן: "פליק הוא לא רק מאמן נהדר, אלא גם אדם נפלא. אתה יכול לדבר איתו גם על דברים אישיים וביחד איתו עשינו היסטוריה. התקופה שלי איתו היא ללא ספק הטובה ביותר שלי בקריירה. את יוליאן אני לא מכיר טוב, אבל אני יודע שהוא מאמן שלוקח את הקבוצות שלו לרמות שאתה לא מצפה מהן להגיע – הרבה מעל הציפיות".

כידוע, לבנדובסקי כבש בעונה שעברה 55 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות וגם העונה שומר על קצב מטורף ולזכותו 43 שערים ב-37 משחקים. הפעם האחרונה שלא כבש יותר שערים ממספר המשחקים הייתה ב-2018/19, שגם אז הוא הגיע ל-40 שערים ב-47 משחקים – מספרים מטורפים לכל הדעות, על אף שזו העונה בה כבש הכי פחות שערים מאז ה-25 שלו ב-2014/15. כזכור, ב-2020 הוא נבחר לשחקן השנה בעולם מטעם פיפ"א וסביר שהיה גם זוכה בכדור הזהב לו התחרות לא הייתה מתבטלת בעקבות הקורונה.

פיני זהבי | Robin Jones/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי