ג'סי מארש מונה למחליפו של נגלסמן בלייפציג: "מאמן מהטופ העולמי"

ג'סי מארש
ג'סי מארש | ר.ב לייפציג

המאמן שחתם לשנתיים יסיים את העונה ברד בול זלצבורג וישוב למועדון בו הוא שימש כעוזרו של נגלסמן בעונת 2018/19. המנכ"ל אוליבר מינצלף: "ג'סי מכיר את המועדון, את העיר ואת פילוסופיית המשחק שלנו"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

יומיים לאחר שיוליאן נגלסמן נמכר לבאיירן מינכן תמורת סכום היסטורי, ר.ב ליפיציג הודיעה היום (רביעי) שמאמן רד בול זלצבורג ג'סי מארש מונה למחליפו וידריך את המועדון בשנתיים הבאות. מארש בן ה-47 ייכנס לתפקידו החל מה-1 ביולי. בעונת 2018/19, כזכור, שימש האמריקאי כעוזרו של נגלסמן בעונת הבכורה שלו והשניים הובילו את לייפציג לגמר הגביע ולמקום השלישי.

אוליבר מינצלף, מנכ"ל לייפציג, אמר לאחר מינויו של מארש: "הצלחנו להחתים את המועמד הבכיר שלנו כמאמן הראשי החדש ולמלא במהירות את התפקיד החשוב ביותר מבחינה ספורטיבית במאמן מהטופ העולמי. ג'סי עשה עבודה מצוינת בכל תפקידיו הקודמים והתפתח צעד אחר צעד. זה כמובן יתרון גדול שהוא כבר עבד במשך שנה בלייפציג. ג'סי מכיר את המועדון, את העיר ומעל לכל את פילוסופיית המועדון והמשחק שלנו. בנוסף לאיכויותיו כמאמן, ג'סי מאופיין מעל הכל בדרכו החיובית והשאפתנית. אנו מצפים לעבוד איתו כדי שנוכל להמשיך לפתח את המועדון".

לפני שעבר בלייפציג, מארש היה המאמן הראשי של ניו יורק רד בולס האמריקאית במשך כשלוש וחצי שנים, כשב-2015 הוא אף נבחר למאמן השנה בארצות הברית. בזלצבורג, קבוצתו הנוכחית, הוא זכה בדאבל בעונת הבכורה שלו, הוביל את הקבוצה העונה לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון מכבי תל אביב ונמצא בדרך לזכייה בדאבל נוסף, כשקבוצתו העפילה לגמר הגביע מול לאסק לינץ ומובילה את טבלת הליגה האוסטרית עם שש נקודות יתרון על פני ראפיד וינה.

מתן חוזז, ג'סי מארש | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי