בדקה ה-121: לייפציג ניצחה 1:2 את ורדר ברמן ועלתה לגמר הגביע

פורסברג כבש בתוספת הזמן של ההארכה וסגנית המוליכה בליגה התקרבה לתואר ראשון בתולדותיה - בגמר היא תפגוש את דורטמונד או קיל המפתיעה. הי-צ'אן כבש בדקה ה-93, ביטנקורט איזן בדקה ה-106 עבור המארחת שהפסידה

(גודל טקסט)

לא סביר שלייפציג תזכה באליפות העונה לאור פער של שבע נקודות לזכות באיירן מינכן כשנותרו תשע בקופה, אבל הערב (שישי) היא עשתה צעד משמעותי לעבר זכייה בגביע הגרמני. זה לא היה קל, זה היה דרמטי ובעיקר מטורף, אבל בסופו של דבר – בתוספת הזמן של ההארכה – הכניעו שחקניו של יוליאן נגלסמן את ורדר ברמן ושנתיים לאחר שנכנעו בגמר לבאיירן מינכן, יקוו לזכות בגביע ראשון. למעשה, יהיה זה תואר ראשון בתולדות המועדון ברמות הגבוהות ולשם כך הם יצטרכו לנצח בגמר את בורוסיה דורטמונד או הולשטיין קיל.

נגלסמן הבטיח שהמעבר שלו לבאיירן מינכן בתום העונה עבור למעלה מ-20 מיליון יורו לא יפגע בהכנות הקבוצה, אבל המדורגת 14 בבונדסליגה הגיעה כדי להילחם על חזרה לגמר הגביע לראשונה מאז 2009/10, אז גם היא נכנעה לבאיירן מינכן. שנה קודם לכן היא זכתה בזכות ניצחון על באייר לברקוזן והניפה את הגביע בפעם השישית בתולדותיה.

יוליאן נגלסמן חוגג העפלה לגמר | CATHRIN MUELLER/POOL/AFP via Getty Images

לא במקרה היה זה מפגש בין שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא ספגו שער בגביע הגרמני במהלך העונה. זה כמעט קרה בדקה בדקה ה-44 כאשר נפסק כדור עונשין מ-11 מטר לזכות ורדר ברמן, אבל שופטת המסך האחראית ביקשה מהשופט לבחון את האירוע במצלמות והפנדל בוטל. לייפציג השתלטה על המשחק וככל שנקפו הדקות הלחץ הלך וגבר, אבל שחקני ההתקפה לא הצליחו לסכן את שערו של ייז'י פאבלנקה הצ'כי והמשחק נכנס להארכה.

שתי דקות וחצי בתוך ההארכה, הי-צ'אן הדרום קוריאני ברח לשומר, מצא את עצמו באחד על אחד וגלגל לפינה הרחוקה ולרשת כדי לקבוע 0:1 ללייפציג. זה נראה היה שמכאן הדרך לגמר סלולה, אבל 13 דקות אחר כך, מיד עם פתיחת החצי השני של ההארכה, לאונרדו ביטנקורט הדהים את לייפציג והמארחת חזרה ל-1:1. רבע שעה השוויון החזיק כי 20 שניות בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-121, התקפה נהדרת של לייפציג הסתיימה בנגיחה של הי-צ'אן לאמיל פורסברג ומקרוב השוודי קבע את תוצאת הסיום ונתן ללייפציג את הכרטיס לגמר.

פורסברג כובש בדקה ה-121 | Carmen Jaspersen/picture alliance via Getty Images
שחקני ורדר ברמן לא מאמינים | CATHRIN MUELLER/POOL/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי