תג המחיר והקבוצה שמתעניינת: לבנדובסקי יעזוב את באיירן?

רוברט לבנדובסקי | M. Donato/Getty Images for FC Bayern

על פי "סקיי" הגרמני, ריאל מדריד עוקבת אחרי החלוץ ואלופת גרמניה תהיה מוכנה למכור אותו תמורת סכום לא גבוה יחסית. פיני זהבי ישדך את הפולני לבלאנקוס כפי שהתבקש לעשות בעבר?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

המתיחות בין בעלי התפקידים במועדון מנעה מבאיירן מינכן לשחזר את הישגיה מהעונה הקודמת, ולאחר שנודע כי לא רק המאמן האנזי פליק יעזוב את הקבוצה בקיץ, אלא שגם הכוכב רוברט לבנדובסקי עלול לעבור ליעד חדש, היום (שבת) דווחו בגרמניה פרטים נוספים על עתידו האפשרי של החלוץ – כולל הסכום שהבווארים מצפים לקבל בתמורה לשחרורו.

ב"סקיי" פורסם כי סוכנו של הפולני, פיני זהבי, כבר החל להקשיב להצעות מצד מועדונים באירופה ואחת המתעניינות היא לא אחרת מאשר ריאל מדריד. כזכור, בזמנו זהבי גויס על ידי לבנדובסקי כדי לסגור את עסקת העברתו לבלאנקוס, שכבר רצו לצרף אותו יותר מפעם אחת בעבר. על פי הדיווח בגרמניה, באיירן תהיה מוכנה למכור את הסקורר האימתני תמורת 60 מיליון יורו וזאת כדי לתקן חלק מהנזקים הכלכליים שגרמה מגפת הקורונה.

לפני שלושה ימים דווח באותו כלי תקשורת כי באיירן מינכן מחזיקה בהצעה רשמית עבור לבנדובסקי, וייתכן כי הכוונה הייתה לריאל מדריד. הבלאנקוס, כידוע, מפנטזים גם על צירופו של ארלינג הולאנד בקיץ הקרוב ואף נפגשו עם סוכנו של הנורבגי, אולם תג מחירו הגבוה של חלוץ בורוסיה דורטמונד עלול לטפרד את הגעתו ובמקרה כזה, לבנדובסקי בהחלט יהווה אלטרנטיבה ראויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי