תחטוף אותו מריאל? איינטרכט פרנקפורט מעוניינת בראול

ראול | Angel Martinez/Getty Images

ב-"Goal" נכתב כי הקבוצה שמדורגת רביעית בבונדסליגה סימנה את הספרדי כמחליפו של אדי הוטר, אחרי שעקבה אחריו מעל שנה. חלוץ העבר הוזכר כמועמד לרשת את מקומו של זידאן כמאמן הבלאנקוס

(גודל טקסט)

משחק הכיסאות בין מאמני הבונדסליגה הותיר את הספסל של איינטרכט פרנקפורט פנוי ובאתר "Goal" עלה היום (שישי) שם מסקרן מאוד של מועמד להחליף את אדי הוטר: על פי הדיווח, ה"עיטים" רוצים למנות את ראול למאמנם הבא. הקבוצה הגרמנית כבר החלה בשיחות עם חלוץ העבר בן ה-43, כך נכתב, אולם טרם קבעה עמו פגישה מכיוון ששני הצדדים מרוכזים במשחקים האחרונים שנותרו להם בעונה הנוכחית.

ב-"Goal" טוענים כי פרנקפורט עוקבת בחשאיות אחרי הספרדי כבר יותר משנה. אשתקד ראול הוביל את קבוצת הנוער של ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות. כעת הוא מאמן את קבוצת הבת של הבלאנקוס, ריאל מדריד קסטיליה שמשחקת בליגה השלישית בספרד, ושם עזר לפתח כישרונות צעירים שעשו את קפיצת המדרגה לקבוצה הראשונה של המועדון, כמו ויקטור צ'וסט למשל. אגדת העבר של ריאל מדריד מכיר היטב את גרמניה, כידוע, בזכות השנתיים שהעביר בה כשחקן של שאלקה בתחילת העשור הקודם.

אם פרנקפורט אכן תנסה לפתות את ראול, זו תהיה התפתחות מעניינת במיוחד ולא רק לאור העובדה שמדובר בקבוצה שמדורגת רביעית בטבלת הבונדסליגה ועשויה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, אלא גם בגלל שב"מארקה" נכתב השבוע שחלוץ העבר נמצא גבוה ברשימות של ריאל מדריד כמחליף אפשרי לזינדין זידאן, במקרה שהצרפתי יסיים את דרכו כמאמן הקבוצה הראשונה של הבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי