ללא דאבור: הופנהיים הפכה פיגור כפול ל-2:4 גדול על שאלקה

שחקני הופנהיים חוגגים | Matthias Hangst/Getty Images

בלי החלוץ שחזר לישראל וסיים את העונה, קבוצתו כבשה ארבעה שערים במחצית השנייה וחזרה לנצח. וולפסבורג הביסה 0:3 את אוניון ברלין משלושער נהדר של יוסיפ ברקאלו ועלתה למקום השלישי, 0:0 ללברקוזן אצל ורדר ברמן

(גודל טקסט)

לאחר שלייפציג הפסידה לדורטמונד וקבעה כי באיירן מינכן זכתה באליפות באופן רשמי, המחזור ה-32 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם מספר משחקים מרתקים. במוקד, הופנהיים חזרה מפיגור כפול ל-2:4 על שאלקה האומללה, וולפסבורג חזרה לנצח והעפילה למקום השלישי עם 0:2 על אוניון ברלין. במשחק נוסף: ורדר ברמן ובאייר לברקוזן נפרדו בתיקו 0:0.

הופנהיים – שאלקה 2:4

קבוצתו של מונאס דאבור, שנמצא בישראל וסיים את העונה עקב סיבות אישיות, רשמה את אחד המהפכים הגדולים העונה בגרמניה כשחזרה מפיגור 2:0 נגד הקבוצה החלשה בליגה שנשרה לליגה השנייה כבר לפני כמה שבועות. מארק אות' כבש ראשון בדקה ה-12, בעוד שקורדאן מוסטאפי הכפיל עבור קבוצתו בדקה ה-42. למחצית השנייה עלתה לכר הדשא רק קבוצה אחת: אנדריי קראמריץ' צימק שתי דקות מפתיחת המחצית, קווין אקפוגומה איזן כעבור חמש דקות. על המהפך היה חתום כריסטוף באומגארטנר מבישול שני במשחק של קראמריץ' (60), איחלאס בבו הבקיע את הרביעי (64) בבליץ מטורף של הופנהיים שארך 17 דקות בלבד. המארחת עולה למקום ה-11 עם 39 נקודות, שאלקה נותרת אחרונה עם 13 נקודות אומללות.

סיאד קולסינאץ' | Matthias Hangst/Getty Images

וולפסבורג – אוניון ברלין 0:3

הקבוצה של אוליבר גלסנר חזרה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לדורטמונד במחזור שעבר, ובכך קיבעה את מקומה בין ארבע המובילות ועשתה צעד נוסף לעבר השגת הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. יוסיפ ברקאלו כבש שלושער גדול עבור הזאבים (12, 63, 90) והעלה את קבוצתו למקום השלישי עם 60 נקודות. מנגד, האורחת נשארה תקועה במקום השמיני עם 46 נקודות והתרחקה משמעותית מהשגת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

שחקני וולפסבורג חוגגים | Swen Pförtner/picture alliance via Getty Images

תוצאה נוספת

ורדר ברמן – לברקוזן 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי