קרובה להישארות: הרטה ברלין חזרה מפיגור וגברה 1:2 על שאלקה

נועלת הטבלה עלתה ליתרון מוקדם משער של האריט, אך בויאטה ואנגנקאם השלימו מהפך ונתנו לאורחת פער של חמש נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים. ההפרש מהמקום המוביל למבחנים: שלוש נקודות

(גודל טקסט)

בהתמודדות בעלת השפעה רבה על מאבקי התחתית הצמודים, הרטה ברלין התארחה הערב (רביעי) אצל שאלקה במשחק השלמה מהמחזור ה-31 וגברה עליה 1:2. בעוד המפסידה כבר איבדה סיכוי לשרוד בליגה, התוצאה מקרבת משמעותית את הקבוצה מבירת גרמניה להבטחת ההישארות לעונה נוספת בליגה הבכירה.

נועלת הטבלה חיפשה ניצחון שלישי העונה בליגה ועלתה ליתרון מוקדם לאחר שכבר בדקה השישית, אמין האריט בעט נהדר מחוץ לרחבה והכניע את אלכסנדר שוולוו. היתרון הביתי החזיק מעמד 12 דקות בלבד. כדור חופשי של מרבין פלאטנהארט מצא את ראשו של דדריק בויאטה, והבלם הבלגי נגח פנימה את שער השוויון. האורחת הייתה צריכה לחכות למחצית השנייה כדי להשיג את שער הניצחון המיוחל, והוא הגיע בדקה ה-74. ג'סיק אנגנקאם, שעלה מהספסל כרבע שעה לפני כן בעקבות פציעה של קשישטוף פיונטק, הצליח לשמור על הכדור ברחבה והשלים את המהפך. בדקה ה-89, דודי לוקבאקיו ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את הקבוצה מהבירה בעשרה שחקנים, אך שאלקה לא ניצלה זאת כדי להשיג את שער השוויון.

בעקבות התוצאה, הרטה ברלין עלתה למקום ה-13 בטבלה. היא רחוקה כעת חמש נקודות מהקו האדום ושלוש נקודות מהמקום המוביל למבחנים. במחזור הבא מצפה לה מפגש חשוב נגד קלן, מהמקום הלפני האחרון, והיא תקווה להשיג בו את מלוא הנקודות על מנת להגיע למחזור הסיום נגד הופנהיים כאשר מקומה בליגה הבכירה מובטח. לעומתה, שאלקה סופרת הפסד רביעי ברציפות והיא שקועה במקום האחרון עם 13 נקודות בלבד.

קשישטוף פיונטק. נפצע והוחלף | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images
ג'סיק אנגנקאם וסליף סאנה | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי