צפו בתקציר: דורטמונד זכתה בגביע אחרי 1:4 ענק על לייפציג

בזכות מחצית ראשונה נהדרת, הצהובים-שחורים הניפו את התואר בפעם החמישית בתולדות המועדון. סאנצ'ו כבש צמד (5, 45) עוד לפני ההפסקה, הולאנד חזר מהפציעה והוסיף שני שערים משלו (28, 87). אולמו רק צימק (71)

(גודל טקסט)

בתום עונה מלאה בעליות וירידות, דורטמונד יכולה לחייך. הצהובים-שחורים זכו הערב (חמישי) בגביע הגרמני לאחר 1:4 על לייפציג במשחק הגמר שנערך בברלין. אדין טרזיץ', מאמנה הזמני של הזוכה המאושרת נפרד עם התואר הראשון של המועדון מאז 2017, מנגד יוליאן נאגלסמן יעזוב לבאיירן מינכן כשהוא עדיין ללא תואר בקריירה על הקווים.

שתי הקבוצות נפגשו רק לפני חמישה ימים בבונדסליגה, כשאז דורטמונד ניצחה 2:3 בשיניים. הערב, סיפור המשחק היה שונה לגמרי. עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה למצוא את שמו של ארלינג הולאנד בחוד של טרזיץ', זאת לאחר שני משחקים שאותם החמיץ הנורבגי בשל פציעה. לצדו שיחקו מרקו רויס וג'יידון סאנצ'ו, והשלישייה הנפלאה הזו ידעה היטב כיצד ל"הרוג" את המשחק בשלב מוקדם.

כבר אחרי חמש דקות הרשת באצטדיון האולימפי בבירה זזה, זאת לאחר התקפה מתפרצת מושלמת של דורטמונד, כשבסיומה סאנצ'ו מצא את הרשת מכ-15 מטרים. בדקה ה-28 התסריט חזר על עצמו, כשהפעם רויס הוביל מתפרצת ומסר להולאנד שהטעה את כל שחקני ההגנה היריבה והכניע את פטר גולאשי. עד הירידה להפסקה סאנצ'ו, שכבש צמד גם ביום שבת נגד אותה יריבה, הבקיע פעם נוספת במשחק, כשרויס רשם לעצמו בישול שני במשחק.

הולאנד מניף את הגביע. הנורבגי חזר עם צמד שערים במשחק הגמר | JOHN MACDOUGALL/POOL/AFP via Getty Images

במחצית השנייה היו הרבה מאוד מצבים, אך גם הרבה החמצות גדולות. מלבד שער מצמק של דני אולמו בדקה ה-71, לייפציג פספסה שני מצבים גדולים מרגליהם של יוסוף פאולסן ואמיל פורסברג. מנגד, סאנצ'ו היה קרוב לשלושער לקראת הסיום אחרי שכבר עבר את גולאשי, אבל האנגלי לא בעט בזמן והכדור חולץ בזמן. בדקה ה-87 הולאנד הראה לחברו כיצד עושים זאת, ולמרות שהחליק ברגע הבעיטה, הוא עדיין חגג צמד בסיום המשחק.

ארלינג הולאנד | Filip Singer – Pool/Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | Filip Singer – Pool/Getty Images
אכזבה גדולה בצד של לייפציג | Filip Singer – Pool/Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | JOHN MACDOUGALL/POOL/AFP via Getty Images
נאגלסמן נפרד ללא תואר | MARTIN ROSE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי