Sport1 Banner

פליק: "נעשה הכל כדי שלבנדובסקי יגיע ל-40 שערים העונה"

מאמן באיירן מינכן התייחס לשיא הכיבושים המיתולוגי של גרד מולר, אותו הפולני עשוי לשבור מול פרייבורג, ואף דיבר על עתידו: "היו לי שיחות טובות עם ההתאחדות, אך יש לי כאן עוד עבודה". וגם: מי נגד שבירת השיא?

(גודל טקסט)

לאחר שבאיירן מינכן הבטיחה אליפות תשיעית ברציפות ובורוסיה דורטמונד זכתה בגביע הודות ל-1:4 גדול על לייפציג, בגרמניה מדברים על דבר אחד – ניסיונו של רוברט לבנדובסקי להשוות את שיא השערים המיתולוגי של גרד מולר.

מלך שערי הבונדסליגה בכל הזמנים הצליח בעונת 1971/72 לכבוש לא פחות מ-40 שערי ליגה ב-34 משחקים ואף אחד לא האמין שמישהו יצליח להתקרב אליו, עד שהגיע החלוץ הפולני שאמנם נפצע במהלך העונה אך זה לא מנע ממנו לכבוש 39 שערים ב-27 משחקים בסך הכל, וכשנותרו עוד שני משחקים לסיום העונה, יהיה בהחלט קשה להמר נגדו.

מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק, סיפר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד פרייבורג מחר (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט1) כי לבנדובסקי השלים אימון מלא והוא צפוי לשחק. עוד הוסיף המאמן: "יש לי כאן עוד שני משחקים והם מאוד חשובים לי. זו הייתה תקופה נהדרת להיות כאן ואני אסיר תודה על זה. אנחנו עדיין יכולים להשיג 80 נקודות העונה שזה אחד היעדים שלנו, 40 השערים של לבנדובסקי זה היעד השני ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

האנזי פליק | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

על עתידו אמר המאמן: "תמיד אמרתי שאני לא לחוץ בעניין הזה. המנהל המקצועי של הנבחרת אוליבור בירהוף כבר אמר לי שהשיחות היו טובות, אבל עדיין יש לי עבודה לעשות כאן וזה הדבר החשוב ביותר עבורי".

מנגד גם מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך התייחס לשיא ההיסטורי שצפוי להישבר: "באופן אישי, הייתי מעדיף אם גרד מולר ישמור על השיא, אני לא כל כך בעד שלבנדובסקי ישבור אותו. הוא יכול לכבוש שער אחד בשבוע הבא ואז שניהם יחלקו את השיא. זה יכול להיות נחמד".

גרד מולר | Rust/ullstein bild via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי