בדרך לוורדר ברמן? אנדי הרצוג הגיב לדיווחים על מועמדותו

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

לאחר שהוזכר כמחליף פוטנציאלי לתומאס שאף, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, ששיחק בקבוצה הגרמנית במשך תשע עונות, הבהיר: "אף אחד לא פנה אליי, לא רוצה לכפות את עצמי. בקיץ הקרוב אחזור לאמן, בקרוב אחליט היכן"

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)

לאחר שהחלה את העונה בצורה יחסית טובה ואף הגיעה לחצי גמר הגביע הגרמני, ורדר ברמן עוברת עונה אותה היא תעדיף לשכוח, במיוחד אם היא תיגמר בירידת ליגה טראגית. נכון לעכשיו, הקבוצה מצפון מזרח גרמניה נמצאת במקום ה-16 בטבלת הבונדסליגה, מקום שמוליך למבחנים בתום העונה, כאשר במאזנה יש 31 נקודות, אחת פחות מארמיניה בילפלד שמדורגת במקום ה-15 המבטיח הישארות. ביום שבת הקרוב היא תתמודד מול בורוסיה מנשנגלדבאך (16:20, שידור ישיר בספורט2) ותקווה לרשום שלוש נקודות בתוספת מעידה של ארמיניה בילפלד על מנת להימנע מדפיקות לב מיותרות.

על אף העובדה שהעונה הנוכחית טרם הגיעה לסיומה, במועדון יש כבר מי שחושב על העונה הבאה. לאחר שפיטרה את מאמנה בשלוש וחצי השנים האחרונות, פלוריאן קופלט, ברמן הודיעה כי תומאס שאף יעמוד על הקווים במחזור הליגה האחרון, והיום (שני) פורסם בגרמניה כי אחד המועמדים המובילים לקבל את המושכות החל מהעונה הבאה הוא אקס נבחרת ישראל ושחקן העבר של הקבוצה, אנדי הרצוג.

בדיווח נטען כי הרצוג הועלה כאופציה המועדפת על ראשי המועדון הגרמני, אבל הוא מיהר לצנן את ההתלהבות: "תמיד מעלים לגביי השערות בתקשורת, כך גם טענו שאני אבחר לאמן את נבחרת אוסטריה. אני לוקח הכל בקלות, כרגע אף אחד מורדר ברמן לא פנה אליי. אני חושב שאני אחזור לאמן החל מהקיץ הקרוב, בשבועות הקרובים אכריע היכן".

למי שלא יודע, הרצוג שיחק בורדר ברמן במשך תשע עונות, בין 1992 ל-2002, מלבד שנה אחת בה הוא בילה בבאיירן מינכן לפני שחזר לצפון מזרח גרמניה ב-1996. הוא ערך 236 הופעות במדי הקבוצה, בהן כבש 58 שערים בכל המסגרות.

אנדי הרצוג | Ingo Wagner / picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי