אחרי קריירה מפוארת: סמי חדירה הודיע על פרישה

סמי חדירה בזכייה במונדיאל | Chris Brunskill Ltd/Corbis via Getty Images

הרטה ברלין הודיעה כי הקשר בן ה-34, שהיה שותף לזכייתה של גרמניה במונדיאל 2014, יתלה את נעליו בתום העונה. במהלך הקריירה זכה באליפויות בגרמניה, ספרד ואיטליה, לצד גביע אלופות עם ריאל מדריד ב-2014

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

לא כל יום שחקן שזכה במונדיאל, ליגת האלופות, ובאליפויות בגרמניה, ספרד ואיטליה מודיע על פרישה מכדורגל. הרטה ברלין הודיעה היום (רביעי) כי סמי חדירה, שהצטרף לקבוצה רק בינואר האחרון, יפרוש ממשחק פעיל בגיל 34 לאחר שהליגה הגרמנית תגיע לסיומה בסוף השבוע הקרוב. בהודעת המועדון נכתב: "אגדה של המשחק פורשת. למרות שלא היית איתנו הרבה זמן, תודה על הכל".

הקשר הגרמני גדל בשטוטגרט ובעונת 2006/7, אז עלה לבוגרים, הוא היה שותף לזכייתה באליפות. במונדיאל 2010, הוא נכלל בסגל של יואכים לב עקב פציעתו של מיכאל באלאק, ופתח בכל משחקי הנבחרת בטורניר, שהסתיים בהפסד לספרד בחצי הגמר. לאחר הטורניר בדרום אפריקה, ריאל מדריד רכשה אותו, ובבירת ספרד חדירה היה שותף לזכייה באליפות אחת, שני גביעי ספרד, וגביע אירופה ב-2014, אז פתח בגמר נגד אתלטיקו מדריד. באותו הקיץ, השחקן היה בסגל הנבחרת שהביאה למדינה את גביע העולם הרביעי בתולדותיה. במהלך המונדיאל, חדירה כבש את השער החמישי ב-1:7 ההיסטורי על ברזיל בחצי הגמר, אך הוא נעדר מהגמר נגד ארגנטינה לאחר שנפצע בחימום.

אחרי חמש שנים בבלאנקוס, הגרמני עבר ליובנטוס וזכה במדיה בחמש אליפויות איטליה, שלושה גביעים, ואף הגיע עמה לגמר ליגת האלופות ב-2016/17, שם הפסידה הגברת הזקנה 4:1 לריאל מדריד. כאמור, חדירה חזר בינואר האחרון למולדתו וחתם בהרטה ברלין, שם יסיים קריירה מלאת תארים. ברזומה של השחקן 77 הופעות במדי נבחרת גרמניה, ובמדיה הוא כבש שבעה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי