נשארה ובגדול: קלן הביסה 1:5 את קיל ותשחק גם בעונה הבאה בבונדסליגה

שלושה ימים לאחר שנכנעה 1:0 במשחק הבית, הקבוצה מהמקום ה-16 הביסה את יריבתה דווקא בחוץ סבסטיאן אנדרסון היה הגיבור עם צמד שערים תוך שבע דקות, פלוריאן קיינץ בישל פעמיים. המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

לפני שלושה ימים הפסידה קלן 1:0 בביתה להולשטיין קיל מליגת המשנה בהתמודדות הראשונה של משחקי המבחן. אלא שהערב (שבת) קלן שסיימה במקום ה-16 בבונדסליגה, הפכה את עורה לחלוטין ובהצגת כדורגל נהדרת ניצחה 1:5 והבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה.

יונאס הקטור הבלם העלה את קלן ליתרון כבר בדקה השלישית עם נגיחה אדירה לקורה ופנימה, אלא שהשער החזיק מעמד דקה אחת בלבד. הקשר לי ג'יי-סונג השווה עבור המארחת (נגח לשער החשוף) שכזכור הדיחה העונה את באיירן מינכן הגדולה מהגביע והגיעה עד לחצי הגמר וסיימה במקום השלישי בליגה השנייה.

קצב השערים נמשך ואז הגיעה ההצגה של סבסטיאן אנדרסון. החלוץ השבדי בן ה-29 שנעדר לתקופה ממושכת באמצע העונה בשל פציעה, כבש צמד נהדר בנגיחות תוך שבע דקות ( 6 ו-13), שניהם מבישולים של פלוריאן קיינץ. את השער השני השוער היה חייב למנוע. עד למשחק הערב היו לו שלושה שערי ליגה בלבד, אגב. קיל הרימה ידיים מאותו הרגע.

שחקני קלן חוגגים | AXEL HEIMKEN/AFP via Getty Images

המשחק הוכרע עוד לפני ההפסקה כשהמגן רפאל צ'יקוס כבש את ה-1:4 בדקה ה-39 בחצי יעף והביא למחצית שנייה לפרוטוקול בלבד. אליאס סחירי נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-84. המאמן הוותיק פרידהלם פונקל שהגיע לקבוצה בחודש אפריל, הצליח לעמוד במשימה.

סבסטיאן אנדרסון נוגח | Martin Rose/Getty Images
אוהדי הולשטיין קיל | Martin Rose/Getty Images

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי