רוזה הוצג בדורטמונד ולא מודאג מעזיבת סאנצ'ו: "נביא שחקנים טובים"

מרקו רוזה | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

הצהובים-שחורים יוצאים לדרך החדשה. המאמן שהדריך בעונה הקודמת את מנשנגלדבאך ערך מסיבת עיתונאים ראשונים, לא חושש מעזיבת הקשר ליונייטד והחמיא להולאנד: "הוא כמו רקטה"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד יוצאת לדרך חדשה. אחרי עונה מאכזבת יחסית, בה אמנם זכתה בגביע הגרמני אך לא היוותה יריב במאבק האליפות בבונדסליגה, הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ראשונה בה הוצג המאמן החדש – מרקו רוזה. רוזה, כידוע, הדריך בעונה הקודמת את מנשנגלדבאך וכבר בחודש פברואר הוכרז כי יאמן בעונה הבאה את דורטמונד.

רוזה בעצם מחליף את לוסיאן פאברה. הוא אמנם פוטר אי שם בחודש דצמבר, אך מאז לא מונה מאמן קבוע – אלא עמד על הקווים באופן זמני ועד לסיום העונה הקודמת אדין טרזיק. בדורטמונד חיכו לרוזה, ועכשיו הוא הגיע. היום כאמור הוא הוצג, והתייחס כמובן לנושא הכי בוער, מכירת ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד תמורת 85 מיליון יורו, אותה אישר המנכ"ל במהלך מסיבת העיתונאים.

ברקע מרחפות שמועות בלתי פוסקות גם על עתידו של ארלינג הולאנד, ולא ברור מה יעלה בגורל הכוכב הנורבגי, עליו רוזה אמר: "הוא כמו רקטה. לא מפתיע אותי כמה הוא מצליח, הייתי איתו בזלצבורג. איך שהוא משחק ואיך שהוא מתמודד עם ירידות זה משהו יוצא דופן".

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

רוזה אף נשאל, כאמור, כיצד הוא יתמודד עם מכירתו של סאנצ'ו. המאמן הגרמני בן ה-44 השיב בקור רוח: "אם נפסיד שחקנים טובים – נביא שחקנים טובים. הסגל שלנו טוב מאוד ובדורטמונד אתה מתמודד על תארים. זו אחת הסיבות שהגעתי לכאן".

"אני מצפה להכיר היטב את הסגל ואת הצוות", המשיך רוזה. "הצוות המקצועי שלי ואני התקבלנו כאן טוב מאוד. כמובן שאני כבר מצפה לפגוש את האוהדים המדהימים של דורטמונד כשהם יוכלו לחזור לאצטדיון בקרוב. יש לאצטדיון כאן השפעה שלא תיאמן. אני שמח מאוד שאני יכול להיות חלק מההיסטוריה של בורוסיה דורטמונד".

ג'יידון סאנצ'ו | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images
מרקו רוזה | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי