יריבויות אזוריות, פוליטיות וחברתיות: בגרמניה מתחילה העונה

ורדר ברמן, שאלקה והמבורג ינסו להוכיח מי היא הקבוצה הגדולה ביותר בבונדסליגה השנייה, שהעונה צפויה להיות מרתקת מתמיד. צפו בכתבה לקראת שריקת הפתיחה של הליגה הגרמנית מכולן

(גודל טקסט)

אסון כבד פקד את גרמניה בשבוע החולף, כזה שהמדינה לא חוותה כמותו עשרות שנים, ובכלל הייתה זו "שנת קורונה" שטלטלה את עולמנו, אבל החל מהערב (שישי, 21:30 בספורט1), תצא לדרך עונת 2021/22 בבונדסליגה השנייה ואיתה לא ישוב רק הקהל הגרמני למגרשים – אלא בתקווה גם החיוך לאוהדים ולעם הגרמני מהליגה שהיא אולי לא הכי טובה שיש, אבל בוודאי הכי גרמנית שיש.

זו תהיה עונה מיוחדת במינה בבונדסליגה השנייה, בעיקר לאור העובדה שעל שני הכרטיסים הישירים בחזרה לליגה הבכירה בעוד כ-10 חודשים, יתחרו שלושה מועדוני פאר: המבורג שירדה ב-2018 ומאז לא מצליחה לחזור, שאלקה שירדה אחרי 30 שנה בבונדסליגה וגם ורדר ברמן שנשרה לראשונה זה 40 שנה.

שאלקה, כידוע, סומנה לכל אורך העונה שעברה כמי שצפויה לרדת באופן ודאי. היא סבלה ממשבר כלכלי חריף, מהתרסקות ניהולית וגם ארבעה מאמנים שהתחלפו לא סייעו לה לשרוד כנגד כל הסיכויים. בעוד שאלקה סיימה אחרונה וירידתה הייתה צפויה, ורדר ברמן הידרדרה ממרכז הטבלה לעבר התחתית בהפתעה די מוחלטת, מצאה את עצמה במחזור סיום העונה בעמדת ירידה וגם החזרת מאמנה האגדי תומאס שאף למשחק האחרון במטרה להישאר בליגה לא הועילה. אוהדיה בוודאי יתנחמו בכך שיפגשו שוב את היריבה המושבעת, המבורג.

לכן, השנה זו השנה של הבונדסליגה השנייה – יריבויות אזוריות, פוליטיות וחברתיות וקרבות עלייה מרתקים מתמיד. ואם זה לא מיוחד מספיק, במחזור הפתיחה נזכה לראות קרב בין שאלקה להמבורג – 20 שנה אחרי שהמבורג הרסה לשאלקה זכייה באליפות. אז מי תראה שהיא הגדולה ביותר בליגת המשנה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי