נגלסמן: "אני משפשף את העיניים כשאני רואה מה קורה בשוק ההעברות"

יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן | S. Widmann / Contributor

מאמן באיירן מינכן התייחס למצב הסגל שלו לקראת משחק פתיחת הבונדסליגה מול בורוסיה מנשנגלדבאך (שישי, 21:30, ספורט1): "אני לא יודע איך הקבוצות עושות את זה, אופ"א בוודאי מפקחת על זה"

(גודל טקסט)

כחודש וחצי אחרי שננעלה עונת 2020/21 בבונדסליגה, תצא מחר (שישי, 21:30, ישיר בספורט1) העונה החדשה לדרך עם משחק גדול כשבורוסיה מנשנגלדבאך תארח את האלופה באיירן מינכן.

בורוסיה מנשנגלדבאך – באיירן מינכן

משחק הבכורה המצופה כל כך של יוליאן נגלסמן. המאמן בן ה-34 נכנס בקיץ לנעליו של האנזי פליק כשלפניו משימה לא פשוטה בכלל – להצעיד את באיירן מינכן אל תארים למרות סגל דליל מאוד. גם משחק הבכורה של המאמן הצעיר לא אמור להיות קל מדי כשהקבוצה שלו תגיע לבורוסיה פארק, מקום בו הפסידה 3:2 בעונה שעברה ובכלל באיירן מתקשה מאוד מול גלדבאך בשנים האחרונות והפסידה לה ארבע פעמים בארבע העונות האחרונות – פעם אחת בכל עונה.

באיירן תחסר את בנז'מן פבאר, שנפצע בקרסול וייעדר למספר שבועות, גם לוקאס הרננדז, מארק רוקה וקורנטן טוליסו בחוץ. לעומת זאת, אלפונסו דייויס התאושש מהפציעה שספג במהלך הקיץ וצפוי לפתוח. המארחת, שם יערוך המאמן אדי הוטר הופעת בכורה, תחסר את רמי בנסבאיני וברל אמבולו בעוד דניס זקאריה, שרוצה לעזוב, בספק.

נגלסמן נשאל על הסגל הקצר שלו ואמר: "אתה לא יכול להחזיק 20 שחקנים מהטופ בסגל. כמאמן אתה רוצה כמה שיותר שחקנים, אבל צריך למצוא איזון. אנחנו נשארים עם עין אחת על שוק ההעברות כמובן. אני משפשף את העיניים מדי פעם כשאני רואה מה קורה בשוק ההעברות. אני לא יודע איך הקבוצות עושות את זה, אופ"א בוודאי מפקחת על זה. יש סיכון שנישאר מאחור".

לקראת המשחק מול גלדבאך הוא אמר: "היא קבוצה טובה מאוד וגם לה יש מאמן חדש. גם לה יש הרבה שחקנים בינלאומיים שעדיין לא בשיא הכושר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי