הזוי: וולפסבורג נזרקה מהגביע כי ביצעה חילוף אחד יותר מדי

החילוף שעלה לוולפסבורג ביוקר | Christof Koepsel/Getty Images

הקבוצה של מארק ואן בומל אמנם ניצחה 1:3 את פרויסן מינסטר מהליגה הרביעית בסיבוב הראשון של המפעל, אך דווקא המפסידה העפילה לאחר שהערעור שלה התקבל. הזאבים טענו: "השופט הרביעי אישר לנו לבצע חילוף שישי"

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)

כאשר וולפסבורג ניצחה ביום ראשון שעבר 1:3 את פרויסן מינסטר מהליגה הרביעית בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני, היא לא תיארה לעצמה שזה יהיה המשחק האחרון שלה העונה במפעל. עם זאת, בבית הדין של ההתאחדות הגרמנית העניקו היום (שני) ניצחון 0:2 טכני לקבוצה הצנועה, הסיבה: הזאבים ביצעו שישה חילופים, בעוד החוק מאפשר חמישה שינויים בלבד.

הקבוצה של מארק ואן בומל ניצלה מהדחה מביכה על כר הדשא בזכות שער שוויון בדקה ה-90, והאורחת מהליגה הבכירה כבשה פעמיים בהארכה בדרך לניצחון. עם זאת, כבר עם סיום המשחק עלו סימני השאלה עקב העובדה שהמאמן ההולנדי ביצע חלוף אחד יותר מהמותר במפעל. המפסידה במפגש פנתה להתאחדות כדי לערער על התוצאה, והיום התקבלה הפסיקה הדרמטית.

על פי הדיווחים בגרמניה, וולפסבורג טענה כי קיבלה במהלך המשחק אישור מהשופט הרביעי כדי לבצע חילוף שישי, אך בפסיקת ההתאחדות נאמר כי "המועדונים עצמם אחראים על החילופים. הם לא יכולים להטיל את האשמה על צוות השיפוט. גם אם נמסר מידע שגוי מהשופט, ההפרה היא קודם כל באשמת הקבוצה". לזאבים יש 24 שעות כדי להגיש ערעור על ההחלטה, והם ככל הנראה ידרשו לקיים משחק חוזר

מארק ואן בומל | Christof Koepsel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי