זה החלוץ שבגללו רוברט לבנדובסקי עשוי לעזוב את באיירן מינכן

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן | GettyImages, Lars Baron

לאחר הדיווחים על כך שביקש לעבור, ב"בילד" הסבירו: הפולני מתוסכל מכך שבאיירן לא מציעה לו הארכת חוזה ובונה על ארלינג הולאנד בתור המחליף שלו

(גודל טקסט)

האם הרומן בין באיירן מינכן לרוברט לבנדובסקי יסתיים בטונים צורמים עוד בחלון ההעברות הנוכחי? לאחר שאתמול (חמישי) פורסמו דיווחים שונים על כך שהפולני הביע את רצונו לעזוב את אלופת גרמניה וסוכנו פיני זהבי אף הציע אותו לצ'לסי עוד לפני שזו החתימה את רומלו לוקאקו, ב"בילד" הסבירו את הסיטואציה בין השחקן למועדון.

לפי כלי התקשורת הגרמני, לבנדובסקי וזהבי ממתינים לאיתות מהנהלת באיירן כדי להוציא לפועל הארכה של ההסכם הנוכחי בין הצדדים, שתוקפו עד 2023. אלא שהבווארים, מצדם, לא ממש מביעים נכונות להאריך את ההתקשרות עם החלוץ, בעיקר מתוך ידיעה שארלינג הולאנד יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא.

ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג
יחליף את לבנדובסקי בבאיירן? הולאנד | רויטרס

הדבר גורם לתסכול אצל לבנדובסקי, כך נכתב בידיעה, כאשר גם הפולני מודע לשמועות הבלתי פוסקות על כך שהולאנד עשוי לרשת אותו במינכן. עצם העובדה שהמנהל המקצועי סאילמידצ'יץ' חסן אישר בפומבי את ההתעניינות של באיירן בכוכב הנורבגי מעצימה את האכזבה אצל לבנדובסקי.

מבחינתה של אלופת הבונדסליגה, הולאנד הוא "העתיד" באופן טבעי. חלוץ בורוסיה דורטמונד צעיר מהפולני ב-12 שנים ונחשב כבר עכשיו לאחד הכוכבים הגדולים בעולם. כך או כך, ללבנדובסקי לא יהיה קל לעזוב את באיירן לפני תום חוזהו, שכן הבווארים צפויים לדרוש עבורו סכום שמעט קבוצות יהיו מוכנות או מסוגלות לשלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי