לבנדובסקי קיבל את נעל הזהב: "מקדיש את הפרס לכל מי שעמד לצדי"

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם פרס נעל הזהב | אתר רשמי, הטוויטר של רוברט לבנדובסקי

החלוץ הפולני זכה בתואר לראשונה, אחרי שכבש 41 שערי ליגה בעונה שעברה: "רוצה להמשיך ולהצליח עם באיירן מינכן". גם יורגן קלופ בירך

(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי קיבל היום (שלישי) באופן רשמי את פרס נעל הזהב, וזאת בעקבות 41 שערי הליגה שהבקיע בעונה שעברה במדי באיירן מינכן. החלוץ הפולני הפך לשחקן הראשון מהבונדסליגה שזוכה בפרס המבקיע המצטיין ב-49 השנים האחרונות, מאז שעשה את זה גרד מולר, שיאן הליגה הקודם (40 שערים) שהלך לעולמו בחודש שעבר.

החלוץ בן ה-33 הקדים ב-11 שערים את ליאונל מסי שכבש 30 בלה ליגה במדי ברצלונה בעונה שעברה ובמקום השלישי דורג כריסטיאנו רונאלדו עם 29 שערים בסרייה A במדי יובנטוס. לבנדובסקי הוא גם מועמד מוביל לזכייה בכדור הזהב ובגרמניה יש קמפיין הקורא ל"פראנס פוטבול", העיתון הצרפתי שמארגן את התחרות, לא להתעלם ממנו הפעם.

"אני מאוד גאה", אמר לבנדובסקי בעת קבלת הפרס במינכן, במוזיאון של באיירן. "כשנפצעתי, לא חשבתי שאוכל להגיע למספר שערים שאפילו יקרב אותי לשיא הזה. אבל כשחזרתי, האמנתי שזה אפשרי. תמיד צריך להאמין ביכולת לעשות דברים גדולים, לא משנה מהיכן הגעת. אני רוצה להודות למשפחה שלי ולחבריי לקבוצה, לצוות המקצועי ולכל אנשי באיירן. ללא התמיכה הזו, לא הייתי יכול לזכות בתארים כאלה. אני מקדיש את הפרס לכל מי שעומד לצדי יום אחר יום. אני שמח שהצלחנו להשיג את זה יחד".

על העתיד שלו אמר לבנדובסקי: "יש לי חוזה בבאיירן ואני רוצה להמשיך ולהצליח במועדון".

יורגן קלופ, מאמנה של ליברפול ומי שאימן את הפולני בדורטמונד, פרגן בסרטון מוקלט: "היי לבי, ברכות על הזכייה. כששמעתי שאתה זכית, חשבתי לעצמי 'איך? רק עכשיו? אתה מבין כמה ארוכה הדרך לצמרת הגבוהה, אבל אתה נמצא שם כבר זמן רב וראוי לפרס הזה. אני שמח מאוד עבורך. לפי הדרך בה התחלת את העונה הזו, לא אופתע אם תזכה בפרס הזה גם בשנה הבאה. כל עוד לא תשחק מולי, אתה יכול להבקיע כמה שרק תרצה. אומר את זה שוב, בפעם האחרונה: אני גאה בך. כל טוב ונקווה שניפגש בגמר ליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי