דורטמונד הפסידה, לייפציג פירקה את הרטה ברלין עם שישייה

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך | רויטרס

זקאריה העניק לגלדבאך 0:1 בקרב הבורוסיות, אנקונקו כבש צמד ובישל ב-0:6 המרשים של לייפציג. וירץ שוב כבש, לברקוזן ניצחה

(גודל טקסט)

המחזור השישי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) כשדורטמונד הפסידה 1:0 למנשנגלדבאך ור.ב. לייפציג הוציאה את כל העצבים שלה על הרטה ברלין עם 0:6. הופנהיים חזרה מפיגור והנחילה לוולפסבורג הפסד ראשון עם 1:3. פלוריאן וירץ הנהדר שוב כבש וסידר לבאייר לברקוזן 0:1 על מיינץ. אוניון ברלין, שתארח ביום חמישי את מכבי חיפה בקונפרנס ליג, ניצחה 0:1 את ארמיניה בילפלד.

בורוסיה מנשנגלדבאך – בורוסיה דורטמונד 0:1

מרקו רוזה לא קיבל פרחים וגם לא נקודות מקבוצתו לשעבר, שפתחה את העונה בצורה הכי גרועה מאז 2004 והגיעה במוטיבציה מיוחדת לקרב הבורוסיות. דניס זקאריה ירה פנימה בדקה ה-37 והאקס מחמוד דאהוד השאיר את דורטמונד ב-10 שחקנים עם צהוב שני שלוש דקות לאחר מכן. למרות זאת תורגן הזאר יכול היה להשוות בתוספת הזמן, אבל הנגיחה שלו שרקה מעל המשקוף. הפסד שני העונה לדורטמונד, ניצחון שני לגלדבאך.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג
כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

ר.ב. לייפציג – הרטה ברלין 0:6

השוורים הגיעו אחרי תקופה רעה מאוד וארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, כולל שלושה הפסדים. הם גם ניצחו רק פעם אחת בליגה מאז פתיחת העונה. אבל היום ר.ב. לייפציג הוציאה את כל העצבים על הרטה ברלין האומללה, שמאמנה פאל דרדאי צפוי לסיים את דרכו בימים הקרובים אחרי התבוסה הקשה הזו שהגיעה לאחר שני ניצחונות ברציפות. כריסטופר אנקונקו, שכבש שלושער מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, מצא את הרשת בדקה ה-16 עם סיומת יפה אחרי מסירת עומק של לוקאס קלוסטרמן וקבע 0:1. כעבור שבע דקות אנקונקו פרגן יפה ליוסוף פאולסן, שהמשיך מול שער ריק פנימה את השני. נורדי מוקיאלה הוסיף עוד אחד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי הגבהה של אנחליניו בכדור חופשי וזה 0:3. אמיל פורסברג כבש את הרביעי בפנדל בדקה ה-60 וכעבור עשר דקות אנקונקו השלים צמד וקבע כבר 0:5. אמאדו האידרה השלים את החגיגה בדקה ה-77 עם בעיטה מדויקת אל הפינה, 0:6.

כריסטוף באומגרטנר שחקן הופנהיים
מהפך וניצחון מרשים מאוד. באומגרטנר | רויטרס

הופנהיים – וולפסבורג 1:3

בשבוע שעבר הזאבים איבדו נקודות ראשונות בליגה העונה כשסיימו ב-1:1 מול איינטרכט פרנקפורט בבית והיום הם כבר ספגו הפסד ליגה ראשונה, וזה קרה דווקא מול הופנהיים שהגיעה אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון. רידלה באקו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-25, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אנדריי קרמאריץ' איזן אחרי בישול של כריס ריצ'ארדס וזה 1:1. כריסטוף באומגרטנר השלים את המהפך בדקה ה-74 אחרי בישול של פאבל קאדז'אבק וזה 1:2. קאדז'אבק הוסיף את השלישי עם בעיטה מקרוב אחרי שהגיע ראשון לריבאונד בעקבות בעיטה חופשית אל הקורה. מונס דאבור לא שותף.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן עם יונתן טה
לא עוצר. וירץ עם טה | אימג'בנק GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

באייר לברקוזן – מיינץ 0:1

פלוריאן וירץ הלוהט שוב כבש, הגיע לארבעה שערים וארבעה בישולים בליגה כבר בסך הכול בחמש הופעות. בגיל 18 ו-145 ימים פלוריאן וירץ הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע לעשרה שערי בונדסליגה. השיא עד כה היה שייך ללוקאס פודולסקי, שהגיע לעשרה שערים בגיל 18 ו-353 ימים. פודולסקי הוא השחקן היחיד חוץ מווירץ שכבש 10 שערי בונדסליגה לפני שחגג 19. כריסטיאן ווצק וג'מאל מוסיאלה כבשו 8 כל אחד, אולף תון וג'יידון סאנצ'ו 9.

משחקים נוספים:

אוניון ברלין – ארמיניה בילפלד 0:1
לאוניון ברלין: קווין בהרנס (88)

איינטרכט פרנקפורט – פ.צ. קלן 1:1
לפרנקפורט: רפאל בורה (45+6), לקלן: אליאס סחירי (14)

במשחק שפתח את המחזור ביום שישי הצליחה באיירן מינכן לנצח 1:3 את גרויטר פירת בחוץ.