נשיא לה ליגה: "ברצלונה לא יכולה להחתים את רוברט לבנדובסקי"

play
שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי | GettyImages, Stuart Franklin
האנזי פליק ונבחרת גרמניה מתכוננים לליגת האומות 04:37

חאבייר טבאס, שעומד בראש מנהלת הליגה הספרדית, טוען כי המצב הכלכלי של הקטלאנים לא מאפשר להם להחתים את הפולני: "צריכים למכור שחקנים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחת העסקאות המדוברות והמצופות של הקיץ הוא המעבר האפשרי של רוברט לבנדובסקי לברצלונה. נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, טוען בתוקף כי הקטלאנים כל לא יכולים להשלים את העברת הפולני מבאיירן מינכן. לחלוץ בן ה-33 נותרה עוד שנה בחוזהו עם אלופת גרמניה והצהיר לאחרונה כי הוא מעוניין לעזוב את הבווארים. בנוסף, פורסם כי מאמן ברצלונה צ'אבי ולבנדובסקי מצויים בקשר, מה שחיזק עוד יותר את התחושה שזוכה נעל הזהב ב-2021 יעבור לקאמפ נואו, אך ההצהרה של טבאס עשויה לטרפד את המהלך.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי
בקרוב בברצלונה? לא כל כך מהר. לבנדובסקי | רויטרס

"נכון לעכשיו ברצלונה לא יכולה להחתים את רוברט לבנדובסקי", אמר טבאס. "הם מודעים למצב הכלכלי שלהם ומודעים לחוקים של הליגה. הם יודעים מה הם צריכים לעשות. אני לא יודע אם הם ימכרו את פרנקי דה יונג או פדרי – הם פשוט צריכים למכור נכסים כדי לפנות מקום בתקציב. יש לבארסה יותר מידי הפסדים בשנות המס האחרונות, כאלה שיכלו להימנע".

בברצלונה קיוו הקיץ להתחזק על מנת לחזור להתמודד חזק על כל התארים בעונה הבאה לאחר האכזבות בעונות האחרונות, אך נראה כי המצב הכלכלי של הקטלאנים ייאלץ אותם למכור שחקנים. בקבוצה מקווים למכור את פרנקי דה יונג, שמעורר עניין במנצ'סטר יונייטד, אך ההולנדי מעדיף להישאר ולהילחם על מקומו בהרכב. ברצלונה מתמודדת עם קשיים בנוגע לרישומם של פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן שיגיעו בהעברות חופשיות, ונראה כי הם צפויים להיתקל בבעיה דומה בנוגע להחתמת לבנדובסקי כל עוד לא ימכרו שחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי