"אף אחד בטורינו לא בוכה על כך שדה ליכט עזב"

play
שער בכורה אחרי שתי דקות. דה ליכט | GettyImages, Tim Nwachukwu
ארלינג הולאנד כבש בהופעת הבכורה והעניק לסיטי ניצחון על באיירן מינכן 01:56

בגרמניה מעלים ספקות בנוגע לבלם שעבר מיובנטוס לבאיירן: "ההגנה של דורטמונד טובה יותר, הדעה של שחקנים באיטליה עליו לא חיובית"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי אורליאן טשואמני ודרווין נונייס, העברת מתייס דה ליכט היא השלישית הכי יקרה בחלון ההעברות הנוכחי. אחרי שלוש שנים פושרות ביובנטוס, הבלם עבר לבאיירן מינכן תמורת לא פחות מ-67 מיליון יורו, ובכך הוא מתייצב במקום השני (אחרי שחקן הגנה אחר – לוקאס הרננדז) ברשימת ההחתמות היקרות בתולדות אלופת גרמניה.

עם זאת, בגרמניה לא מתלהבים במיוחד מההעברה, ושחקן העבר מיכאל באלאק אמר כי "היו עליו ביקורות ביובנטוס, הוא לא נחשב לשחקן ב'רמה עולמית'". שחקן עבר נוסף של באיירן מינכן שהפך לפרשן, סנדרו ואגנר, סיפר: "שאלתי את חבריי מהליגה האיטלקית והדעה שלהם עליו לא הייתה חיובית, אף אחד לא היה עצוב כשהוא שמע שדה ליכט לא משחק. אני לא חושב שמישהו בטורינו בוכה על זה שהוא עזב".

השחקן החדש של באיירן מינכן: מתיאס דה ליכט נחת בגרמניה
"באיטליה לא בוכים על עזיבתו". דה ליכט | רויטרס

ואגנר התייחס לרכש גדול נוסף של באיירן הקיץ, סאדיו מאנה שהגיע אחרי שש שנים מופלאות בליברפול: "הוא שם גדול ושחקן נהדר בשביל הבונדסליגה, אבל באיירן לא באמת הייתה זקוקה לדריבליסט. עם זאת, אם רוצים אחרי המכירה של רוברט לבנדובסקי לשנות שיטה ולשחק בלי חלוץ אז זה נהיה הגיוני".

באיירן הוכתרה אשתקד לאלופת גרמניה בפעם העשירית ברציפות, אך לטענתו של ואגנר, ייתכן כי השנה בורוסיה דורטמונד תוכל לייצר מאבק אליפות אמיתי עד לסיום העונה: "ניקו שלוטרבק, מאטס הומלס וניקלאס זולה מרכיבים את מרכז ההגנה הטוב ביותר בליגה, אני חושב שהם יותר טובים מדה ליכט, הרננדז ודאיו אופמקאנו. אם סבסטיאן האלר לא יהיה בחוץ לזמן רב מדי ודורטמונד תוכל לשחק עם השחקנים הכי טובים שלה, היא בהחלט תוכל לקרוא תיגר על באיירן. אם הייתי צריך לבחור בין האלר וקארים אדיימי ביחד לבין ארלינג הולאנד לבד – בכל פעם מחדש הייתי בוחר מיידית בהאלר ואדיימי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי