3:4 מטורף לאיינטרכט פרנקפורט בברמן, קלן ושטוטגרט נפרדו ב-0:0

play
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים | GettyImages, Cathrin Mueller
מהפכים ושבעה שערים: 3:4 אדיר לאיינטרכט פרנקפורט על ורדר ברמן 02:32

המחזור הרביעי בגרמניה ננעל: משחק הפכפך הסתיים בניצחון ראשון העונה של העיטים. פייפר משטוטגרט הורחק אחרי עבירה גסה, אך קלן לא ניצלה את היתרון המספרי

קבוצות: שטוטגרט
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בבונדסליגה הגרמנית ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון ביניהם פ.צ. קלן ושטוטגרט נפרדו ב-0:0, ולאחר מכן איינטרכט פרנקפורט שבה מפיגור מוקדם וניצחה 3:4 בחוץ את ורדר ברמן במשחק מטורף שבו הובקעו חמישה שערים כבר במחצית הראשונה.

שחקני איינטרכט פרנקפורט
ניצחון ראשון העונה בבונדסליגה לאיינטרכט פרנקפורט | אימג'בנק GettyImages, Cathrin Mueller

ורדר ברמן – איינטרכט פרנקפורט 4:3

סיום אדיר למחזור הרביעי בגרמניה. איינטרכט פרנקפורט הושפלה על ידי באיירן מינכן ב-6:1 במחזור הפתיחה, סיימה בתוצאות תיקו מול הרטה ברלין וקלן גם נכנעה לריאל מדריד 2:0 בסופר קאפ האירופי, אבל כעת רשמה ניצחון בכורה העונה בליגה – במשחק הפכפך מול העולה החדשה-ישנה, ורדר ברמן.

המשחק בברמן נפתח בסערה וכבר אחרי 17 דקות הובקעו שלושה שערים: מריו גצה כבש בברמן כבר אחרי שתי דקות, אבל המארחת הפכה במהרה משערים של אנתוני יונג (14) ולאונרדו ביטנקורט (17). עד ההפסקה העיטים השלימו מהפך משלהם וירדו למחצית ב-2:3, הודות לשערים של רנדל קולו מואני ויספר לינדסטרום שכבשו בדקות 32 ו-39 בהתאמה. ג'בריל סו קבע 2:4 בחלוף שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה ואת השער השלישי של ברמן והשביעי במשחק הבקיע בתוספת הזמן ניקלאס פולקרוג.

שחקן שטוטגרט, סילאס קאטומפה מול שחקן פ.צ. קלן, יאן טילמן
ללא הכרעה. שטוטגרט וקלן | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

פ.צ. קלן – שטוטגרט 0:0

חלוקת הנקודות הותירה את שטוטגרט ללא ניצחון ואת קלן בלתי מנוצחת. האורחת הייתה יותר מסוכנת, אבל סילאס החמיץ כמה מצבים במחצית הראשונה. בדקה ה-56 עבירה פרועה של לוקה פייפר הובילה להרחקתו ולכך ששטוטגרט נשארה ב-10 שחקנים וקלן השתלטה על העניינים, אבל לא הצליחה להכריע.

משחקי המחזור הבא

בורוסיה דורטמונד – הופנהיים
באייר לברקוזן – פרייבורג
אוניון ברלין – באיירן מינכן
וולפסבורג – פ.צ. קלן
בוכום – ורדר ברמן
שטוטגרט – שאלקה
איינטרכט פרנקפורט – ר.ב. לייפציג
אוגסוברג – הרטה ברלין
בורוסיה מנשנגלדבאך – מיינץ