אוניון ברלין בפסגת הבונדסליגה עם 0:1 בחוץ על קלן, רק 0:0 לפרייבורג

שראלדו בקר שחקן אוניון ברלין לפני טימו הוברס שחקן קלן | GettyImages, Lars Baron

שער עצמי של הוברס (4) הספיק לקבוצה המפתיעה שגם החמיצה פנדל מרגלי סיבאצ'ו (11) וראתה שער של בקר נפסל (15). המוליכה איבדה את הבכורה עם תיקו מאופס מול גלדבאך

(גודל טקסט)

אוניון ברלין ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה והערב (ראשון) עלתה לפסגת הבונדסליגה עם 0:1 בחוץ על קלן. קבוצתו של כריסטיאן שטרייך סיימה ב-0:0 מול בורוסיה מנשנגלדבאך וירדה למקום השני בטבלה.

קלן – אוניון ברלין 1:0

שתי הקבוצות הגיעו ללא הפסד ליגה ואחרי ששיחקו באירופה בחמישי, אבל רק אחת נותרה בלתי מנוצחת וזו נציגת ברלין. קלן לא ניצחה את אוניון מאז אפריל 2014 (בחוץ) וכשלה מולה בכל שבעת מפגשי הבונדסליגה בשנים האחרונות, כולל הפעם. שער עצמי של טימו הוברס בדקה הרביעית חרץ למעשה את גורל המשחק, כשהחלוץ ג'ורדן סיבאצ'ו החמיץ פנדל בדקה ה-11 ושער של שראלדו בקר נפסל ארבע דקות לאחר מכן. לוקה קיליאן הורחק משורות קלן בצהוב שני בדקה ה-81.

טימו הוברס שחקן קלן מאוכזב
חוסר מזל. טימו הוברס לאחר השער העצמי | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

פרייבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

בעונה שעברה המפגשים בין שתי הקבוצות סיפקו שישה שערים בכל משחק. הפעם, נפרדו המועדונים בחלוקת נקודות שהורידה את פרייבורג למקום השני בטבלה. המארחים, שניצחו בארבעת המשחקים האחרונים, כולל ניצחון 1:2 על קרבאך במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, לא הצליחו למצוא את שער הניצחון במשחק שוויוני מאוד. הסייחים רושמים משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ונשארים במקום השמיני בבונדסליגה.

תוצאות סוף השבוע:

ורדר ברמן – אוגסבורג 1:0
באיירן מינכן – שטוטגרט 2:2
ר.ב. לייפציג – בורוסיה דורטמונד 0:3
הופנהיים – מיינץ 1:4
הרטה ברלין – באייר לברקוזן 2:2
שאלקה – בוכום 1:3