"חשבתי שהוא הלשין עליי, מקווה שנשחק יחד"

בנזמה במדי צרפת. זה יקרה שוב?
בנזמה במדי צרפת. זה יקרה שוב? | צילום: Gettyimages

בנזמה מדבר על מעורבותו בפרשת ולבואנה ומקווה לשוב לנבחרת

(גודל טקסט)

כרים בנזמה העניק ראיון נרחב ובלעדי שיתפרסם הערב (רביעי) בצרפת, בתחנת הטלוויזיה TF1 בעקבות פרשת סחיטת חברו לנבחרת הטריקולור, מתייה ולבואנה שמתועד מקיים יחסי מין עם אשתו בקלטת שמחזיק חברו של החלוץ, וכעת פורסמו עיקרי דבריו של שחקן ריאל מדריד בעת חקירתו.

"אני חושב שזו אי הבנה אחת גדולה", אמר בנזמה במשטרה, "רציתי לעדכן את ולבואנה בפרטים ולעזור לו, הוא קולגה וגם חבר. אני מקווה שכל הפרשה תיגמר טוב", אמר חלוץ ריאל מדריד. "כולם בסדר. גם החבר שלי ולבואנה. מקווה ששנינו נחזור לשחק בנבחרת". 

חלוץ ריאל מדריד גם הבהיר כי כלל לא צפה בקלטת הסקס בגינה נסחט הזוג ולבואנה: "לא יודע למה אמרתי שצפיתי". גם חוקרי הפרשה אישרו כי החלוץ אכן לא צפה בקלטת.

"סיפרתי למתייה שקיים וידאו והסברתי לו את מה שאמר כרים סאנטי (חברו של בנזמה ויוזם הסחיטה) מכיוון שהוא חבר טוב שאני סומך עליו".

סרקוזי. חקירה חשאית (gettyimages)

על כך שתיווך בין הצדדים אמר בנזמה: "דיברתי איתו רק בשביל לעזור לו. שומעים שאני מתבדח איתו בשיחה. קראתי לו הומו רק כי חשבתי שהוא הלשין עליי למשטרה".

נשיא צרפת לשעבר, ניקולה סארקוזי, החליט להגן על בנזמה כאשר אמר: "כולם חושבים שהם יודעים הכל והם לא. החקירה עליו היא חשאית". הוא הגיב על דבריו של ראש ממשלת צרפת אתמול מנואל ואלס ואמר: "אף אחד לא יכול לתת ציונים לאף אחד".

 

ראש הממשלה אמר אתמול שספורטאי החשוד בפלילים לא יכול להיות בנבחרת צרפת ליורו, כי הוא צריך להיות דוגמא. "אני שונא את כל האנשים שמנסים להטיף לאחרים. אנשים כבר מרשיעים כאלה שעוד יש חקירה נגדם".   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי