תפנית מפתיעה: גארי נוויל מונה למאמן ולנסיה

נוויל. יתאחד עם אחיו
נוויל. יתאחד עם אחיו | צילום: Gettyimages

לאחר מספר התלבטויות מינו העטלפים את האנגלי. אחיו פיל ימשיך כעוזר

(גודל טקסט)

התפתחות מפתיעה בולנסיה. למרות חוסר ההצלחה של מאמנים אנגלים בליגת הספרדית והאחרון שבהם דיוויד מויס בריאל סוסיאדד, החליט פיטר לים הבעלים של הקבוצה לתת את המפתחות לגארי נוויל כדורגל מנצ'סטר יונייטד שמונה למאמן הקבוצה עד לסיום העונה. ראוי לציין כי הבעלים, פיטר לים, שותף של האחים נוויל, פול סקולס וראיין גיגס בבעלות על קבוצת סלפורד יונייטד.

 

עוד פרט מעניין הוא שאחיו פיל נוויל יהיה עוזרו בקבוצה יחד עם המאמן וורו. נוויל בן ה-40 יצטרך כעת לעזוב את תפקידו כעוזר מאמן נבחרת אנגליה ויחמיץ את היורו 2016 וגם יפסיק להיות פרשן בולט בסקאי ספורט. ז'וזה מוריניו יהיה מרוצה מאוד מהפסקת עבודתו של נוויל כפרשן שבין היתר מתח ביקורת גם על הישגיו של הפורטוגלי בצ'לסי העונה.

 

 

"אני נרגש וגאה לקבל את ההזדמנות הענקית הזאת לאמן קבוצה כמו ולנסיה", אמר נוויל בציטוטים לאתר הרשמי של הקבוצה. "זה מועדון ענק עם המון יוקרה. אני זוכר את הקבוצה כשחקן והאוהדים שלה הם מאוד חמים ובעלי תשוקה לכדורגל".

 

 

נוויל יתחיל לעבוד רשמית במועדון ביום ראשון, אבל לא ינהל את משחקה נגד ברצלונה. נשיא הקבוצה, צ'אן ליי הון, שיבח את נוויל: "יש לו יכולת להצעיד את הקבוצה קדימה, כי הוא מנהיג ושחקן עבר בעל ניסיון עצום. במשך כל הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד תמיד הוכיח יכולת ברמה הגבוהה ביותר ומנהיגות על כר הדשא. התכונות האלה שכנעו אותנו שהוא מתאים לתפקיד" .  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי