ריאל רוצה את לבנדובסקי, בפולין תומכים במעבר

לבנדובסקי. בפולין מייחלים ליום
לבנדובסקי. בפולין מייחלים ליום | צילום: Gettyimages

80% הצביעו בעד מעבר חלוץ באיירן לבלאנקוס. קרוס מתגעגע לאנצ'לוטי

(גודל טקסט)

העיתון "אס" פרסם לפני כמה ימים שרוברט לבנדובסקי מועמד לריאל מדריד בחלון ההעברות של ינואר. מאז בבאיירן מינכן טענו שאין סיכוי שהוא יעבור לבלאנקוס, אבל בפולין דווקא חולמים לראות את החלוץ במדים הלבנים. לא פחות מ-80 אחוז מקוראי העיתון "פשגלונד ספורטובי", הצביעו בעד העברתו של החלוץ למדריד.

 

מתוך 10,038 גולשי העיתון הצביעו 8,100 בתמיכה להעברת השחקן, דבר שמראה עד כמה הקבוצה הספרדית פופולארית בפולין. רק 15 אחוז תמכו בכך שהחלוץ יישאר במינכן. הכותרות על כך שלבנדובסקי עשוי לעבור לריאל גרמו לרעידת אדמה ברחוב הספורטיבי בפולין.

 

 

רק שני פולנים שיחקו במדי ריאל מדריד בכל הזמנים. יז'י דודק שהיה שוער שני ושחקן בשם רוזיצקי ששיחק בקבוצה בשנים 1913 עד 1915 ולבש את החולצה רק ארבע פעמים. אחד מכוכבי פולין הגדולים ביותר, קז'ימייש דיינה, היה מועמד לעבור לבלאנקוס לפני 40 שנה, אבל המשטר הקומוניסטי בפולין לא הרשה לשחקנים לעזוב. אוהדי הכדורגל בפולין מקווים היום לראות שחקן מקומי בהרכב של ריאל מדריד. הדבר תלוי כמובן בהסכמת באיירן למכור אותו וכרגע זה לא נראה בשטח.

 

ב-2015, רק כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי כבשו יותר שערים מלבנדובסקי. הוא הוכיח במדי פולין ובאיירן מינכן שהוא אחד החלוצים הטובים היום בעולם. הוא הוכיח זאת גם לריאל כשכבש מולה ארבעה שערים בניצחון דורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות ב-2013.

 

רונאלדו ישתף פעולה עם לבנדובסקי? (Gettyimages)

 

אוהדי ריאל בפולין טענו שהם מודאגים מכך ששלישיית BBC לא נמצאת השנה בשיאה וכריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לפזר הצהרות שייתכן כי יעזוב את הקבוצה. אותם פולנים סבורים שלבנדובסקי עשוי להיות הגאלטיקו החדש. החלוץ הפולני נחשב לספורטאי הכי פופולארי בארצו. ריאל מדריד היא אחת הקבוצות הכי פופולאריות בפולין. בקיץ 2014 שיחקה הקבוצה הספרדית נגד פיורנטינה במשחק ידידות בווארשה והאיצטדיון הלאומי היה מלא בחולצות וצעיפים לבנים.

 

שלושת שחקני ה-BBC יעלו לשחק מחר בהרכב נגד ויאריאל ב"מדריגל". כרים בנזמה שהורחק מנבחרת צרפת מחזיק בממוצע הטוב ביותר באירופה, וכובש כל 73 דקות.

 

אחרי שרונאלדו הצהיר אתמול שהוא מתגעגע לקרלו אנצ'לוטי, עשה זאת גם טוני קרוס קשר הקבוצה שאמר: "כולנו מתגעגעים לקרלו". בראיון לעיתון הגרמני "די צייט" אמר "הוא אחד המאמנים הכי טובים בשילוב כל הגורמים שמביאים להצלחה. יש לו חוש ריח לטקטיקה, והוא מצוין ביחסי אנוש. כשהוא עזב כל אחד היה עצוב והצטער על לכתו. אפילו שחקנים שלא שיחקו איתו לא יכלו לומר עליו מילה אחת רעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי