לואיס אנריקה: "טעיתי עם החילופים, יכולנו להפסיד"

משחק שונה ממה שהם הורגלו אליו. אנריקה מול דפורטיבו
משחק שונה ממה שהם הורגלו אליו. אנריקה מול דפורטיבו | צילום: AFP

בארסה תצא לגביע העולם למועדונים, ניימאר יצטרף בתקווה שישחק בגמר

(גודל טקסט)

לאחר שאיבדה יתרון 0:2 נגד דפורטיבו לה קורוניה וסיימה עמה בתיקו 2:2 מאכזב, תצא ברצלונה ליפן שם תיטול חלק בגביע העולם למועדונים.

 

בארסה תתמודד בחצי גמר שיתקיים ביום חמישי ה-17.12 נגד המנצחת במשחק שיתקיים בין אמריקה המקסיקנית לבין גואנגג'ואו אברגרנדה הסינית (8:55, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

 

ניימאר שלא נטל חלק במשחק המאכזב נגד דפורטיבו יצטרף לקבוצה, בתקווה שיהיה כשיר למשחק הגמר שיתקיים ב-20.12. מחר יתקיים רבע הגמר בין הירושימה היפנית למאזמבה הקונגולזית, והמנצחת תשחק בחצי הגמר נגד ריבר פלייט. לואיס אנריקה סירב להתייחס לגמר הצפוי נגד הקבוצה הארגנטינית ואמר: "עד שלא נבטיח את מקומנו בגמר אני בכלל לא מתעניין בריבר".

 

יהיה כשיר לגמר? ניימאר (gettyimages)

 

המאמן דיבר בהרחבה על שמיטת הנקודות, שעשויה להוביל לכך שאתלטיקו מדריד תשתווה לבלאוגרנה בראשות הטבלה אם תנצח מחר את בילבאו: "טעיתי עם החילופים במשחק", הודה. "הכל השתנה לאחר החילופים וזו אחריות שלי. יחד עם זאת ציפיתי יותר מהמחליפים".

 

"מבחינה טקטית, המשחק היה שונה ממה שאנחנו מורגלים אליו", הסביר המאמן. "דפורטיבו השאירו שלושה שחקנים מקדימה כל המשחק וגרמו לכך שבשטח שלהם המשחק היה שבעה נגד שבעה. מעניין שזה עבד להם".

 

"המשחק היה תחת שליטתנו עד שספגנו את השער הראשון", המשיך אנריקה. "מספר שחקנים עשו טעויות ואיבדו את הכדור בצורה טפשית, דבר שבדרך כלל לא קורה לנו. גם ביתרון 0:2 משחקים לא גמורים, ועם עוד קצת מזל היינו גם מפסידים את המשחק.  השחקנים מאוכזבים כמוני, אנחנו נלמד מזה ונמשיך הלאה".

 

מאכזב. מסי וסוארס בסיום התיקו נגד דפורטיבו (AFP)

 

לבסוף, סירב המאמן לחשוף מי יעמוד בין הקורות במשחק בגביע העולם למועדונים: "זה לא מעסיק אותי. אני כבר החלטתי אבל קודם כל השחקנים שלי צריכים לדעת מה ההחלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי