סכסוך בספרד בין פיקה לארבלואה: "לא חבר שלי"

עדיף שיתמקד בבעיות של קבוצתו. פיקה
עדיף שיתמקד בבעיות של קבוצתו. פיקה | צילום: AFP

בארסה המריאה ליפן אחרי התיקו 2:2 נגד דפורטיבו. פאטו יצטרף בינואר?

(גודל טקסט)

עם טעם מר בפה לאחר שאיבדה יתרון 0:2 נגד דפורטיבו וסיימה עמה בתיקו 2:2, ברצלונה יוצאת לגביע העולם למועדונים שייערך ביפן, שם תשחק ביום חמישי בחצי הגמר (שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

בתוך כך, המלחמות בין ברצלונה וריאל מדריד התחדשו, או נכון יותר להגיד המלחמה בין ג'רארד פיקה והבלאנקוס. הבלם התבקש להגיב לציוץ הטוויטר של מגן ריאל, אלברו ארבלואה, שכתב: "לחבר שלי פיקה יש אובססיה נגד ריאל מדריד, אני מצפה לראות אותו בקומדי קלאב", בתגובה ללגלוג של פיקה על הדחת הבלאנקוס מהגביע הספרדי.

 

 

זה דווקא עבד לא רע. פיקה וארבלואה ביורו 2012 (gettyimages)

 

הבלם הגיב באירוניה: "הוא לא החבר שלי, אני רק מכיר אותו", ובנוסף כינה את מגן ריאל בביטוי ספרדי שקושר אותו לצריכת סמים. בתגובה אסטבן גראנרו צייץ בעצמו בטוויטר וקרא לפיקה: "הגיע הזמן שתשכח מכל התסכולים שיש לך ותכבד מבוגרים ממך".

 

גם מאמן הנבחרת הלאומית, ויסנטה דל בוסקה, יצא נגד ההתקפה של פיקה והגיב: "זה לא דבר טוב לנבחרת ששני שחקנים שלב רבים ביניהם, גם אם ארבלואה לא בנבחרת כרגע". כעת פיקה לא יתפלא אם ימשיך לזכות לשריקות בוז ברחבי ספרד ואף יותר מזה.

 

על התיקו של ברצלונה הגיב הבלם: "זה לא נכון שהראש שלנו היה בגביע העולמי. שלטנו ב-75% מהמשחק ועשינו דברים סבירים, ברור שלא היה לנו משחק גדול. הם הצליחו ב-15 הדקות האחרונות, אבל משחקים כאלה רק גורמים לנו להשתפר. בשום מצב לא חשבנו על הגביע העולמי. ידענו שיהיה משחק קשה, אם נשחק טוב כמו ששיחקנו נצליח בעתיד".

 

 

"אני לא מבין למה התמוטטנו פתאום", התבטא אנדראס אינייסטה. "איבדנו את השליטה על המשחק בזמן הכי קריטי והקלנו על היריבה להשוות. אנחנו צריכים לנתח את מה קרה, איבדנו את היתרון היפה שהיה לנו בפסגה בשני משחקים. עכשיו נצטרך לשנות את הראש כי אנחנו רוצים לזכות בגביע ביפן".

 

העיתון "מונדו דפורטיבו" דיווח שברצלונה מתכוונת ברצינות להחתים את פאטו הברזילאי, ועשויה להקדים במרוץ את ליברפול עליה פורסם שגם היא מעוניינת בו. לפי הדיווח בארסה תשלם עבורו בין 10 ל-15 מיליון יורו.

 

A photo posted by Leo Messi (@leomessi) on

 

A photo posted by Nj (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי