כרים בנזמה: המצב בריאל לא גרוע כפי שמתארים

בנזמה. שומר על כושר בחופשה
בנזמה. שומר על כושר בחופשה | צילום: AFP

הצרפתי חגג יום הולדת בדובאי ותמך ברפא בניטס. קרוס: "יש מקום לשיפור"

(גודל טקסט)

באמצע המאבק של התקשורת הספרדית להעיף את רפא בניטס מאימון ריאל מדריד, התייצב החלוץ כרים בנזמה לטובתו ואמר שהוא תומך בו. זאת למרות שהשניים רבו אחרי המשחק נגד אתלטיקו מדריד כשבניטס העדיף להחליף את החלוץ הצרפתי למרות שכבש. 

החלוץ הצרפתי חזר מחופשה של שבוע בדובאי שם חגג את יום הולדתו ה-28 ושכח קצת מהחודשיים הקשים שעבר פרשת קלטת הסקס של מתיאו ולבואנה, בה הואשם כמי שניסה לסחוט את חברו לנבחרת. 

יום ההולדת נחגג בענק באמירות במועדון מפורסם בשם קוואלי ב-23 בדצמבר. המועדון קידם את יום ההולדת של בנזמה ברשתות החברתיות והגיעו לאירוע כ-1,200 מוזמנים כולל חמאס רודריגס שנפש אף הוא בדובאי עם אישתו. בנזמה הביע באוזני החוגגים את תמיכתו בבניטס ואמר שצריך לתת לו צ'אנס והמצב לא גרוע כפי שמתואר בתקשורת. ריאל תשחק ביום רביעי מול ריאל סוסיאדד בליגה. 

 

מנהל המועדון בדובאי העניק לבנזמה עוגה עם מגן של ריאל מדריד ובמועדון הוקרן סרט וידאו עם השערים הכי יפים שכבש. בנזמה לא ממש התאמן בשבוע האחרון, אבל ניסה להראות ששמר על כושר בתמונה שהעלה באינסטגרם. הוא גם שיחק במשחק אימון שאורגן על ידי המועדון כאירוע צדקה.

 

 

 

A photo posted by Karim Benzema (@karimbenzema) on


גם טוני קרוס התראיין לאתר של ריאל מדריד ממקום חופשתו והכחיש שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה. הוא אמר שהוא מאמין שאחרי הפגרה ריאל מדריד תזנק קדימה ותנסה להשיג כמה שיותר תארים. "הכדורגל תמיד בראש שלי ואני יודע ששחקני ריאל מדריד רוצים לתת יותר לקבוצה מאשר נתנו השנה. יש מקום לשיפור אצלנו, אבל אני אופטימי", אמר. "עוד לא הגענו למחצית העונה ועשינו קמפיין יפה מאוד בליגת האלופות כך שהכל פתוח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי