"טר שטגן מתוסכל ולא מדבר עם אנריקה"

יעזוב? טר שטגן
יעזוב? טר שטגן | צילום: Gettyimages

השוער התקשה לקבל את ספסולו בטורניר ביפן. ב-17:00: אספניול

(גודל טקסט)

ברצלונה תצא היום (17:00) לאצטדיון בפראט קורנייה, למשחק נגד אספניול בתקווה לנצח את הדרבי הראשון מתוך שלושה שיהיו לה החודש. הקבוצות ייפגשו גם בגביע המלך ב-6 וב-13 בינואר (שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

את שער הבכורה באצטדיון שנמצא ליד אחד הקניונים הגדולים בקטלוניה כבש בן שהר כששיחק במבמדי הביאנקוזולס, אולם בשלוש השנים האחרונות אספניול לא כבשה באיצטדיון שלה נגד בארסה: בעונה שעברה היא נוצחה 2:0, לפני שנתיים 1:0 ולפני שלוש עונות שוב 2:0. בעבר אספניול הפתיעה את ברצלונה, אבל היום הפערים בין הקבוצות גדולים מדי. ברצלונה כבר לא הפסידה שמונה שנים במגרש של אספניול כך שבברצלונה לדרבי יש דווקא חוקים משלו.

 

המאמן לואיס אנריקה הזהיר שהניצחון לא בכיס: "צפוי לנו משחק לא קל ויש לאספניול מאמן חדש (קונסטנטין גלקה, שהיה מועמד למכבי תל אביב) שעושה עד כה עבודה טובה. היריבה תעלה עם מוטיבציית שיא, אבל אני לא חושש שהשחקנים שלנו שבעים או יזלזלו. בברצלונה תמיד רוצים לנצח". אנריקה הדגיש גם שהמרוץ לאליפות פתוח, וגם לאתלטיקו מדריד יש סיכוי לזכות באליפות כמו ברצלונה וריאל מדריד.

 

חלוץ מעולה. סוארס (gettyimages)

 

על ההצטיינות של לואיס סוארס שמוביל כעת את מלך השערים של הליגה עם 15 שערים אמר המאמן: "זה לא מפתיע אותי. הוא הגיע אלינו עם רקורד מוכח וידענו שאנחנו רוכשים חלוץ מעולה שיעזור לנו רבות".

 

בתוך כך פרסם העיתון "מונדו דפורטיבו" שהשוער הגרמני של ברצלונה מארק אנדרה טר שטגן זועם על היחס שמפגין כלפיו אנריקה והשניים לא מדברים. הגרמני לא שיחק מאז המשחק נגד לברקוזן בליגת האלופות ב-9 בדצמבר.

 

השוער כועס במיוחד על כך שלא שותף בגביע העולם למועדונים אף לא לדקה, למרות ששיחק בליגת האלופות והיה שותף לזכייה בתואר שבזכותה למעשה שיחקה בארסה ביפן, ולכן מבחינתו הוא היה אמור לקבל דקות משחק. אנריקה לא הסביר לו למה סטה ממנהגו ונתן לקלאודיו בראבו לשחק בגביע, בעוד שההסדר שנה שעברה היה שבראבו משחק בליגה וטר שטגן בגביעים. הגרמני מתקשה להישאר מרוכז באימונים וייתכן שירצה לעזוב.

 

הרכבים משוערים:

אספניול: פאו, לופס, אלבארו, רוקו, דוארטה, דיופ, אברהאם, אסנסיו, סלבה סבייה, פרס, קאייסדו.

ברצלונה: בראבו, אלבס, פיקה מסצ'ראנו, אלבה, בוסקטס, איניסטה, ראקיטיץ', מסי, סוארס, ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי