"פרס ימכור את רונאלדו, קרוס, ראמוס ואחרים"

בדרך הביתה?
בדרך הביתה? | צילום: Gettyimages

דיווחים: יו"ר ריאל מתכנן מהפכה. רפא בניטס יפוטר אם יפסיד לולנסיה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תצא למשחק חוץ אצל ולנסיה במסטאיה ביום ראשון (21:30), ולפי ידיעות בספרד הפסד של הבלאנקוס יביא לסיום עידן רפא בניטס.

 

לפני שנה בדיוק התייצבה ריאל במסטאיה אחרי 22 ניצחונות רצופים, וכאשר כריסטיאנו רונאלדו העלה אותה ליתרון התחושה הוודאית הייתה שהיא בדרכה לניצחון ה-23, אבל אז המשחק התהפך, הבלאנקוס הפסידו 2:1 ומאז הם נמצאים במשבר מתמשך. הפעם התקווה היא לפתוח מעגל הפוך של משחקים.

 

 

העיתון "ספורט" של קאטלוניה דיווח על רעידת אדמה שצפויה בצד הלבן של מדריד אם לא יהיה שינוי מיידי במצב. לפי העיתון, הנשיא פלורנטינו פרס לא מרוצה מיכולתם של שחקנים רבים, והוא יערוך חריש עמוק במסגרתו ישחרר תשעה שחקנים עד הקיץ ויחליפם בגלאקטיקוס חדשים בדרך לקבוצה חדשה כמעט לחלוטין.

 

נמאס לו. פרס (gettyimages)

 

פרס מאס בכישלונות של הקבוצה ב-2015, והגיע למסקנה שלא המאמנים אשמים אלא השחקנים שיש לו, ולכן הוא יעשה מהפיכה לקראת העונה הבאה. היו"ר מתוסכל מהעובדה שברצלונה שולטת בכדורגל העולמי והחליט על מהפיכה שלישית במועדון (הראשונה הייתה "עידן הגאלקטיקוס" שהחל עם דיוויד בקהאם ואחר כך כריסטיאנו רונאלדו. השנייה הייתה מינויו של ז'וזה מוריניו וכעת יגיע העידן השלישי).

 

הצעד הראשון לפי העיתון יהיה להיפטר מרפא בניטס, מיד אחרי ההפסד הבא של הקבוצה. לאחר מכן יגיע השחרור ההמוני, שלא יכלול אף "פרה קדושה". לפי מה שנכתב, פרס מעוניין למכור את השחקנים הבאים: טוני קרוס, כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה, קיילור נבאס, חסה רודריגס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, דניס צ'רישב ואיסקו, עליו מציעה כעת מנצ'סטר סיטי 43.5 מיליון יורו. פרס מעוניין לגייס 200 מיליון יורו ממכירת השחקנים הללו ולרכוש במקומם כמה כוכבי על.

 

הגלאקטיקו הבא? לבנדובסקי (gettyimages)

 

על פי העיתון פרס מניח שרונאלדו כבר עבר את שיאו ויהיה מוכן למכור אותו בקיץ הקרוב למנצ'סטר יונייטד ב-60 מיליון יורו. מחירו של סרחיו ראמוס יהיה 40 מיליון יורו, כרים בנזמה האהוב על היו"ר יעזוב בשל הפרשיות בהן הוא מעורב ואיסקו שלא מקבל דקות משחק ממילא רוצה לעזוב.

 

קרוס לא הוכיח את עצמו העונה ולכן יועזב ובנוסף לכך פרס מוכן להציע למנצ'סטר יונייטד את קיילור נאבס בתמורה לדה חאה. שני ה"גאלקטיקוס" שעל הכוונת בנוסף לדה חאה הם רוברט לבנדובסקי ואדן הזאר, סביבם תיבנה ריאל מדריד החדשה.

 

כנראה שלא נשאר עוד הרבה זמן (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי