צמודים בצמרת: אתלטיקו ניצחה 1:2 את בילבאו

שחקני אתלטיקו חוגגים. יצליחו לשחזר את עונת האליפות?
שחקני אתלטיקו חוגגים. יצליחו לשחזר את עונת האליפות? | צילום: Gettyimages

הקולצ'ונרוס השתוו לבארסה. עצמי, פנדל מוחמץ ואדום בבכורה בליגה נוויל בוולנסיה

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית הושלם עם שלושה משחקים נוספים ודרמטיים במיוחד. אתלטיקו מדריד נצמדה לברצלונה, גארי נוויל ערך הופעת בכורה ומלאגה עלתה מעל הקו האדום עם ניצחון על ראיו ויאקנו.

 

אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו 1:2

אתלטיקו מדריד חיפשה לנצל את איבוד הנקודות של ברצלונה על מנת להיצמד אליה בפסגה. היריבה לא היתה קלה, אך בסיום היא יצאה עם ניצחון 1:2 על אתלטיק בילבאו. הקולצ'ונרוס ניצבים במקום השני עם 35 נקודות, בדיוק כמו הקאטלונים שמובילים בגלל הפרש השערים.

 

 

דווקא אימריק לאפורטה (27) היה זה שהעלה את הבאסקים ליתרון שדחק פנימה לאחר כדור קרן. המארחים לא נלחצו, המשיכו במשחק המסודר, וממש לפני השריקה למחצית השיגו את השוויון משער של סאול (45+2). במחצית השנייה אנטואן גריזמן (67) קבע את תוצאת המשחק והשאיר את הניצחון במדריד.

 

אייבר – ולנסיה 1:1

לראשונה במסגרת הליגה הספרדית גארי נוויל עמד על הקווים וחיפש ניצחון בכורה, אך הוא ימשיך לחפש אותו במגרש אחר. שער שוויון עצמי ומאוחר לא ינחם יותר מדי את המאמן הטרי, שהתרחק עוד יותר מצמרת הטבלה אחרי 1:1 אצל אייבאר, שיכולה להביט על המשחק הזה בתסכול רב.

 

נוויל. לא מאמין (gettyimages)                         

 

המארחים עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה משער של סרג'י אנריך וקיבלו הזדמנות להכפיל את התוצאה בדקה ה-66 אך פרס החטיא את הפנדל. השוויון הדרמטי הגיע בדקה ה-85: דוד ג'ונקה ניסה לחטוף את כדור על סף הרחבה, אך הרגל שלו פגשה בכדור שעשה את דרכו פנימה. שער עצמי אומלל. ולנסיה כמעט וביצעה מהפך בתוספת הזמן אך איבאן ראמיס הכשיל את החלוץ האורח בדרכו לשער וספג כרטיס אדום.

 

ראיו ויאקנו – מלאגה 2:1

מלאגה קיבלה המון אוויר לנשימה, לאחר שניצחה בדרמטיות 1:2 אצל ראיו ויאקנו במשחק תחתית לוהט. המארחים עלו ליתרון כבר בדקה השישית משער של חאבי גואררה, אך השוותה בדקה ה-59 משער של צ'ארלס וכבשה את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-87 משער של החלוץ הקרואטי דויה צ'וף. שתי הקבוצות חולקות כעת את מקומות 16-18 עם גראנדה, כשלרשותן 14 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי