2:10 נדיר לריאל מדריד על ראיו, רביעיה לבייל

בייל. שיא קריירה
בייל. שיא קריירה | צילום: Gettyimages

בניטס בדרך החוצה? הוולשי לא פוגע? הבליץ של הלבנים השתיק את כל המבקרים

(גודל טקסט)

מעניין מה עובר לרפא בניטס בראש. אם הוא (או אנחנו) היינו זקוק להוכחה נוספת עד כמה הפכפך הכדורגל, קיבלנו אותה בסנטיאגו ברנבאו. בדקה ה-12 שריקות בוז צורמות כנגד המאמן נשמעו ברחבי האיצטדיון, רגע אחרי שראיו ואיקאנו הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון 1:2. 78 דקות (נטו) אחרי, רק החיוכים היו מרוחים על פני כל האוהדים (המקומיים) כשריאל מדריד מחצה את היריבה העירונית 2:10.

 

מעבר לשיפור הסטטיסטיקה האישית, קשה לדעת מה בניטס יכול לקחת מהמשחק הזה. בעיקר בגלל הטעויות של היריבה, והעזרה שקיבלו הבלאנקוס מהשופט. כאמור, בניגוד למה שמרמזת התוצאה, היו דפיקות לב בברנבאו. אך אז הגיעו המתנות.

 

 

בדקה ה-14 טיטו תקף (זו לא טעות) את טוני קרוס עם תיקול שלא שייך לענף הכדורגל, ולא לעולם הספורט, ומיד ראה אדום. רק שתי דקות לפני ההרחקה, טיטו בישל יפה לחוסאבד את המהפך של האורחת. ואז איבד את הראש.

 

בדקה השלושים הגיע המפנה. בשוויון 2:2, ראיו נותרה בתשעה שחקנים, אך הפעם היא קופחה. באנה ראה צהוב שני אחרי שמשך את ראמוס ברחבה, ורונאלדו דייק מהנקודה והעלה את הבלאנקוס ליתרון שאחריו הם לא הסתכלו לאחור. ספק גדול אם היה פנדל, בטוח שלא היה צריך להיות צהוב שני.

 

זאת גם הסיבה שעדיין לא הזכרנו את גארת' בייל, שבימים כתיקונם היה מופיע בפיסקאות הקודמות. הוולשי כבש רביעייה, כולל כמה מהלכים יפים, אך באמת שעשה זאת כל כך בקלילות שזה כמעט לא הוגן ש"יגנוב" את הכותרות. כמעט לא הוגן, אבל בכל זאת – רביעייה. ועוד ראשונה בקריירה.

 

גם כשהוא כובש רביעייה, הוא עדיין צריך להתנצל (AFP)

 

בכלל, זה היה ערב הקאמבקים כשגם כרים בזנמה המושמץ, בעיקר בצרפת, המשיך להוכיח את עצמו והוסיף עוד שלישייה למאזנו. כריסטיאנו רונאלדו? הוא נאלץ "להסתפק" בצמד. דנילו, אי שם בדקה השלישית, בכלל פתח את המסכת לפני שהטירוף הגיע.

 

שבוע אחרי ההפסד לוויאריאל, בניטס וריאל מתאוששים עם ניצחון מרשים (בעיקר בתוצאה, פחות בדרך). וחשוב מכך, מנצלים את היעדרה של ברצלונה ומצמקים את הפער ממנה לשתי נקודות. ב-8.12 הבלאנקוס הפגיזו שמינייה לרשת של מאלמו, מול ראיו עשירייה – לידיעתך, ריאל סוסיאדד. תביאי איתך את הבונקר במחזור הבא.

 

עוד יום במשרד. בערך (AFP)

 

מהלך המשחק:

דקה 3

0:1 ריאל: רונאלדו מוסר לקרוס שמיד מעביר לבייל. הוולשי מזהה את העקיפה של דנילו, ובתזמון מושלם שולח אותו לאחד-על-אחד עם השוער. דנילו מרים ראש ומוצא את הפינה הרחוקה.


דנילו אחרי הסיפתח (AFP)

דקה 10

1:1: קרן של האורחים מוצאת את אמאיה שעלה יפה וגבוה, ונגח מדויק לפינה. נבאס זינק אך לא הגיע


אמאיחה. חשב שזה שער חשוב. טעה (AFP)

דקה 12

1:2 ראיו: טיטו מגביה כדור נהדר לרחבה, חוסאבד טייל לבדו ברחבה בלי מפריע ונגח בקלות פנימה

דקה 14

טיטו, כנראה שיכור מהבישול, איבד את הראש ותיקל בחריפות את קרוס, וכמעט שבר לו את הקרסול. האדום הגיע מיד, ובמזל הגרמני חזר לשחק.

דקה 25

2:2: דנילו פורץ באגף ומפרגן בחזרה לבייל שנוגח חזק לרשת.

דקה 30 

2:3 ריאל: רונאלדו כובש בפנדל, אך ספק אם הוא היה מוצדק. קרן של הבלאנקוס, באנה אכן מניח יד על ראמוס אך מכאן ועד פנדל אולי יש מרחק. השופט לא היסס, וגם הראה לבאנה את הצהוב השני והאדום. 18 דקות אחרי שעלתה ליתרון, ראיו איבדה אותו ושני שחקנים. הזוי.


שליפה מהמותן. ראיו מתקשה להאמין לשריקה (AFP)

דקה 41

2:4 ריאל: חאמס שולח את בייל, ראיו כה דלילה (בכל מקום במגרש) והוולשי רץ בלי מפריע לכיוון השער. בייל יכול היה לבשל, אבל העדיף לבעוט ובקלות כבש את הרביעי של קבוצתו והשני שלו.

דקה 48

2:5 ריאל: חאמס ממשיך ליהנות להיות הטבח. הפעם הוא משאיר לבנזמה שמצד שמאל של הרחבה מוצא את הפינה הרחוקה. כמה קל ופשוט מול תשעה.


הכובש והמבשל (AFP)

דקה 53

2:6 ריאל: רק קראנו לחאמס טבח, והוא מוכיח שהוא "מאסטר-שף". הפעם הוא באגף שמאל, מוצא את רונאלדו חופשי ברחבה. CR7 מכין את הגוף ונוגח נהדר לפינה השמאלית הרחוקה.


על הגובה (AFP)

דקה 61

2:7 ריאל: ראיו, משום מה, תוקפת. וכמובן שהבלאנקוס מנצלים זאת למתפרצות קלות. הפעם רונאלדו משאיר לבייל שמשלים שלושער.

דקה 70

2:8 ריאל: בייל מטייל ברחבה, מנסה להשאיר לרונאלדו אך הכדור נהדף בחזרה אליו ובלית ברירה, הוא בועט לרשת החשופה. באימון הוא מתאמץ יותר.


מכאן אי אפשר להחמיץ (AFP)

דקה 80

2:9 ריאל: מודריץ' רואה כמה קל לבשל ומחליט גם הוא ללבוש סינר. הקרואטי מעביר כדור נהדר דרך לב ההגנה אל בנזמה, הצרפתי לא התקשה ובסיבוב כבש את השני שלו.

דקה 90

2:10 ריאל: קובאצ'ביץ' הוריד לבנזמה ברחבה, הצרפתי המשיך עם בעיטה שטוחה לפינה והנה זה הגיעה. עשירייה לריאל מדריד.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי