פרס: "לא היתה התרשלות, אף עובד לא טעה"

פרס. ניסיון להמתיק הגורל
פרס. ניסיון להמתיק הגורל | צילום: AFP

נשיא ריאל מדריד התייחס במסע"ת מיוחדת לשיתוף צ'רישב בגביע

(גודל טקסט)

ריאל מדריד כינסה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת על מנת להסביר את פארסת שיתופו של דניס צ'רישב, כשברקע העונש שאמורים הבלאנקוס לקבל על שיתופו של החלוץ ואשר יינתן מחר ב-15:00 שעון ישראל.

"לא קיבלנו שום הודעה על כך שצ'רישב מושעה ולא יוכל לשחק נגד קאדיס", פתח ואמר פלורנטינו פרס נשיא ריאל, "לא מהתאחדות הספרדית ולא מוויאריאל. כשמנתחים את כל מה שקרה, הצהוב שהוא (צ'רישב) קיבל לא אפקטיבי".

"מכאן שלא ידענו, לא יכולנו להיערך ולמנוע את שיתוף השחקן", הוסיף פרס, "מכאן גם שלא מגיע לנו כל עונש. מעולם לא קרה לנו דבר כזה וזה יהיה מגוחך לפקפק בכך שנשתף שחקן אחרי שקיבלנו הוראה שלא לשתף".

הנשיא התייחס גם לשאלה האם מישהו מעובדי המועדון ישלם את המחיר בתפקידו: "לא היתה פה רשלנות אבל אם היינו עושים משהו לא כדין היינו מתנצלים. אין עובד מועדון שרוצה ברעתו".

כזכור, ריאל מדריד גברה 1:3 על קאדיס במשחק בו שותף דניס צ'רישב ששב מהשאלה בוויאריאל. צ'רישב ובורחה מאיורל המוצהבים היו אמורים להיות מחוץ לסגל של הבלאנקוס, אך כאמור הרוסי פתח ואף כבש את השער הראשון בדקה ה-3. עם פתיחת המחצית השנייה ולאחר קריאות מהקהל שגרמו לאנשי ריאל מדריד להבין את המאורע, הוחלף צ'רישב לקול תשואות הקהל המקומי בקאדיס. 

העונש הצפוי עלול להיות הדחה מהמפעל וזאת אומרת גם לא משחק גומלין עם אפשרות למחוק 3:0 טכני, עונש אותו צפויה הקבוצה לקבל במקרה זה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי