ראול הרגיז את ריאל: שמח שברצלונה זוכה בתארים

ראול. האוהדים לא מבינים שיש לנו גם חיים פרטיים
ראול. האוהדים לא מבינים שיש לנו גם חיים פרטיים | צילום: Gettyimages

כוכב העבר של הבלאנקוס בראיון: "היריבות עושה למועדונים רק טוב"

(גודל טקסט)

ראול גרם לרעידת אדמה בסנטיאגו ברנבאו. בראיון למגזין האמריקאי "וניטי פייר" הדהים אחד השחקנים הגדולים של ריאל מדריד בכל הזמנים כשאמר, כי הוא שמח כשברצלונה זוכה בתארים באירופה.

 

לדבריו: "כשבארסה זוכה בגביע באירופה אני שמח, כי זו בסופו של דבר קבוצה ספרדית. אין לי בעיה לומר זאת בגלוי. שיחקתי פעמים רבות נגד ברצלונה ותמיד התייחסו אלי יפה. היריבות בין המועדונים היא דבר יפה בספורט והיא רק עזרה למועדונים. ברצלונה לא יכולה בלי ריאל מדריד ולהיפך. למה שאני אנסה להרע למישהו אחר? זה לא הטבע שלי".

 

 

על הרגע בו החליט לפרוש מריאל: "הייתי קפטן שנים רבות ונהניתי מאוד, אבל מגיע זמן בו ההנאה נגמרת. בסיום הקריירה בריאל הראש רצה להמשיך, הגוף התחיל להרגיש שכואב לו. הרגשתי שאני מאבד אנרגיה. אתה קם בבוקר ואתה שואל את עצמך האם אוכל לשחק היום".

 

ראול ופפ. "אחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה" (gettyimages)

 

על הקריירה שלו אמר: "אוהדים חושבים שאם אתה כדורגלן אתה צריך להיות או במשחק או באימון. לא מבינים שיש לנו גם חיים פרטיים. כשהייתי בן 19 או 20 אמרו לי לבוא למסיבת עיתונאים. שכחתי וקצת שתיתי. כשאתה בן 20 ואתה מרוויח כסף ענק אתה עושה לפעמים שטויות. בקבוצה כמו ריאל הנשיא צריך להוות דוגמה. זה מועדון עם ערכים ומיליונים בעולם מסתכלים עליו בזכוכית מגדלת. אני הייתי טיפוס קצת משונה. לא אהבתי מכונות יקרות ולא שעונים. אהבתי את הדברים היפים בחיים כמו ללכת לסרט, להיות עם חברים ולשתות בירה".

 

על יריבות שלו עם פפ גווארדיולה: "היתה יריבות יפה על המגרש, אבל יריבות יפה כמו עם צ'אבי . בנבחרת תמיד היתה כימיה בינינו. אין ספק שהוא אחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה".

 

על חייו הפרטיים והתכנון לאמן: "אני זקוק לזמן כדי לדעת בדיוק מה אני רוצה בלי שיהיה עלי לחץ".  על כריסטיאנו רונאלדו אמר: "הוא שחקן גדול ויש לי יחסים מצוינים איתו. הוא מאוד פיזי. מה שקורה לו זה שהוא כובש 50 שערים בעונה, אבל אנשים עדיין שואלים על היכולת, כאשר הוא לא כובש שני משחקים ברצף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי