טוראן לקראת אתלטיקו: אני אהיה עצבני לפני ואחרי המשחק

התאקלם טוב בברצלונה. טוראן
התאקלם טוב בברצלונה. טוראן | צילום: Gettyimages

ניימאר יעלה בהרכב ברצלונה. לואיס אנריקה: "יהרגו אותי אם הוא לא ישחק"

(גודל טקסט)

במפגש בין שתי הקבוצות הממוקמות ראשונה ושנייה בליגה הספרדית, ברצלונה ואתלטיקו מדריד ייפגשו ביום שבת (17:00). שתיהן נמצאות במגמות שונות לחלוטין: הבלאוגרנה ניצחו בשבעת משחקיהם האחרונים, בעוד הקולצ'ונרוס לא ניצחו מזה שלושה משחקים.

 

זו תהיה הפעם הראשונה בה ארדה טוראן יפגוש את קבוצתו הקודמת. "חשבתי על המשחק הזה הרבה, הוא יהיה מיוחד. אני אוהב את אתלטיקו", סיפר הקשר הטורקי ל"אס". "אני מאמין שגם לפני וגם אחריו אני אהיה עצבני, אבל תוך כדי אני אשכח הכל".

 

 

"תמיד קשה לשחק נגד קבוצה כמו אתלטיקו שנלחמת ונאבקת, אבל ברצלונה תעשה הכל בשביל להשיג שלוש נקודות", התייחס טוראן, שיחגוג יום הולדת 29 ביום המשחק, לקבוצתו הקודמת וגם לקבוצתו הנוכחית: "החברים שלי לקבוצה גורמים לי להרגיש חלק מהמערך ואני מרגיש פה פשוט מצוין, מנטלית ופיזית".

 

 

בארסה תעלה למשחק עם השלישיה ההתקפית המוחצת שלה, כשמסתמן שגם ניימאר וגם ליאו מסי התגברו על מתיחות קלות מהן הם סבלו בתחילת השבוע. המאמן לואיס אנריקה נשאל במסיבת עיתונאים לגבי כשירותו שלך הברזילאי והשיב: "הוא קיבל מכה בכף הרגל, אבל זה יהיה מסוכן לא לשחק איתו פשוט כי יהרגו אותי. הוא לא יישב בצד רק בגלל מכה קלה, הוא ישחק".

 

"אין הרבה הבדל במיקומים של שתי הקבוצות ואני חושב שזה רק ימשיך ככה", התייחס המאמן ליריבה ממדריד. "ללא כל קשר לתוצאת המשחק נגדם, כל קבוצה יכולה להקשות עליך ועדיין יש דרך ארוכה לפנינו. המשחק הזה לא יקבע הכל".

 

לואיס אנריקה גם החמיא למאמן היריבה, דייגו סימאונה: "יכול להיות שהמפתח להצלחה שלהם היא השילוב בין השחקנים, הגישה של סימאונה והדרך שלו לראות ולהבין כדורגל. היום כולם יכולים לראות שהוא מאמן מאוד מוצלח וברור לחלוטין שאחד הטובים בעולם".

 

אנריקה: "סימאונה הוא אחד המאמנים הטובים בעולם" (gettyimages)

 

בצד השני, הצוות הרפואי של אתלטיקו מנסה להכשיר למשחק את החלוץ פרננדו טורס, שהחמיץ את המשחק ההפסד 3:2 בגביע לסלטה ויגו. גם ג'קסון מרטינס, שמוזכר כמועמד לעזיבה, אינו כשיר לחלוטין לאחר שהוחלף בתיקו 0:0 עם סביליה ולא שיחק נגד סלטה.

 

הרכבים משוערים:

 

ברצלונה: קלאודיו בראבו; דני אלבס, ג'ראר פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ז'רמי מתייאה; אנדראס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, איבאן ראקיטיץ'; ניימאר, ליאור מסי, לואיס סוארס.

 

אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק; חואן פראן, דייגו גודין, חוסה חימנס, פליפה לואיס; סאול ניגס, אוגוסטו פרננדס, גאבי, קוקה; אנטואן גריזמן, לוסיאנו ויאטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי