לואיס אנריקה: ההנהלה יודעת את מי אני רוצה

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | צילום: GettyImages

מאמן בארסה לפני בילבאו: "התרגילים של ניימאר הם לא תירוץ לתקוף אותו"

(גודל טקסט)

ברצלונה תארח את אתלטיק בילבאו ביום ראשון בקאמפ נואו (21:30). זכרון ההפסד לבאסקים בסופרקאפ הספרדי בתחילת העונה עדיין טרי והמאמן לואיס אנריקה אמר במסיבת העיתונאים: "אני מעריץ שנים של ארנסטו ואלוורדה ושיטת המשחק שלו. בילבאו מנעה מאיתנו לזכות בשישה תארים העונה. יהיה משחק צפוף מאוד כששתי הקבוצות ייתנו מעט חופש אחת לשניה". 

לואיס אנריקה התייחס לניימאר, שבמשחק נגד בילבאו גרם לכעס עליו אחרי שהשחיל את הכדור בין רגלי היריבים: "הוא שחקן התקפי ואני מייעץ לו להמשיך ליהנות מכדורגל. אף אחד כבר לא מופתע מהדריבלים שלו והוא לא תוקפן. אנשים כבר לא יכולים להשתמש בהשחלות שלו או בהקפצות הכדור שלו מעליהם כתירוץ לתקוף אותו. כל אחד יכול לנסות לעצור אותו כמיטב יכולתו ויש לנו שופטים שצריכים לקבוע אם השיטות האלה סבירות". 

על החתמות אפשריות במהלך החודש הנוכחי אמר המאמן: "ההנהלה יודעת את מי אני רוצה, אני יכול רק להמליץ. אם זה ייצא לפועל, זו החלטה שלהם. הכל עניין של מחיר שאם יהיה סביר העסקאות ייסגרו. אם לא נחתים אף אחד, נמשיך כרגיל". בספרד כבר דווח כבר שהעסקאות של נוליטו מסלטה ויגו ודניס סוארס מוויאריאל עומדות להיסגר.

על ארדה טוראן ואלייש וידאל הוסיף לוצ'ו: "אני לא מופתע מיכולתם הטובה, הם התאמנו איתנו חודשים. מה שכן מפתיע הוא איך הם התגברו בקלות על אותם חודשים בהם לא שיחקו והשתלבו במהירות במשחק שלנו. המיקום של ארדה טוראן? הכי טוב במרכז המגרש".


ניימאר? זה לא תירוץ לפגוע בו (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי