17:00: רונאלדו יכול לשפר את מספריו נגד בילבאו

כריסטיאנו רונאלדו מקווה להגדיל את הפער
כריסטיאנו רונאלדו מקווה להגדיל את הפער | צילום: Gettyimages

אין שחקן בהיסטוריית ריאל מדריד שכבש מול הבאסקים יותר מאשר CR7

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק באמצע השבוע באולימפיקו נגד רומא בליגת האלופות וזה יהיה המבחן הגדול הראשון של זינדין זידאן על הקווים בבלאנקוס, אבל עוד לפני כן הוא צריך לנצח היום בבית את אתלטיק בילבאו (17:00). 

 

הבלאנקוס מקווים שכריסטיאנו רונאלדו ימשיך לכבוש נגד הבאסקים. הוא החלוץ שכבש מולם יותר שערים מכל שחקן אחר בהיסטוריה של ריאל מדריד  – 14 שערים ב-13 משחקים. במקום שני מדורגים הוגו סאנצ'ס, פושקאש וראול עם 11 שערים כל אחד.

 

 

מנגד חלוץ בילבאו, אריץ אדוריס, כבש כבר העונה 25 שערים בכל המסגרות (13 שערי ליגה) למרות גילו המתקדם – בן 35 מלפני יומיים, אז חגג את יום הולדתו. "זה מקרה נדיר בכדורגל העולמי", אמר עליו מאמנו ארנסטו ואלוורדה, אבל עם כל הכבוד הוא עדיין לא כבש בברנבאו בכל הקריירה שלו בעשרה משחקים (5 עם בילבאו, שניים עם ולנסיה ומאיורקה כ"א ומשחק עם ויאדוליד).   

 

CR7. אוהב מפגשים מול הבאסקים (Gettyimages)

 

בילבאו תגיע מוחלשת לפחות בהתקפה אחרי שהכוכב העולה שלה אינקי וויליאמס הורחק במשחק האחרון נגד ויאריאל (0:0).

 

בריאל מדריד, איסקו יירד לספסל כדי לנוח לקראת רומא והראשון שיהנה מהרוטציה של זינדין זידאן יהיה הקרואטי מתיאו קובצ'ביץ' שיפתח לראשונה בעידן זיזו. בעמדת המזן השמאלי ישחקו דנילו הברזילאי או נאצ'ו מכיוון שמרסלו פצוע בכתפו, אבל זיזו אמר שהברזילאי עשוי לשחק ברומא אחרי שהסכים לשחק עם זריקות. גארת' בייל ימשיך להיעדר אחרי שזידאן הצהיר שישחק איתו רק כשיהיה כשיר במאה אחוז. 

 

 

#portadaAS  pic.twitter.com/SgPCmq0K7e

— AS (@diarioas) February 13, 2016

זידאן נשאל על הסירוב של ריאל מדריד לקיים את גמר גביע המלך בסנטיאגו ברנבאו: "זו החלטה של המועדון. אני חושב רק על העבודה כל השבוע והמשחק נגד בילבאו. ממש לא איכפת לי מי תנצח ברצלונה או סביליה בגמר. אני אצפה בו, כי אני אוהב לשחק כדורגל טוב". 

 

לוקה מודריץ' הקרואטי, שהבקיע גולאסו במשחק האחרון מול גרנאדה (1:2), אמר שהמאמן המועדף עליו עדיין בריאל מדריד היה קרלו אנצ'לוטי, אך הוסיף: "מהיום הראשון אני מאוהב בקבוצה ובעיר. עם קרלו היו לי יחסים אישיים מצוינים והוא קידם אותי המון. זינאדין זידאן? יש לו את כל הכלים להיות מאמן מצליח וזה כבוד גדול לשחק תחתיו, כי הוא היה אחד הגדולים בכל הזמנים כשחקן. הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה מכל שחקן". 

 

הרכבים משוערים:

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, דנילו (נאצ'ו); טוני קרוס, לוקה מודריץ', מתיאו קובאצ'יץ'; חאמס רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה.

אתלטיק בילבאו: גורקה איראיסוס, מיקל בלנסיאגה, אנקו בובאדה, איימריק לאפורט, אוסקר דה מרקוס, חביאר ארסו, בנייאט אצ'בריה, אנדר איטורספה, סבין מרינו, איניגו לוקה, אריץ אדוריס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי