לואיס אנריקה: לאספניול הגיעה נקודה, זה משקף

אספניול הייתה אגרסיבית. אנריקה
אספניול הייתה אגרסיבית. אנריקה | צילום: GettyImages

אכזבה אחרי ה-0:0. המאמן סירב להגיב לקריאות הגזעניות כלפי ניימאר

(גודל טקסט)

ברצלונה שסיימה את שנת 2015 בלבאנטה איבדה את פסגת הליגה הספרדית לאתלטיקו מדריד, לאחר שסיימה רק בתיקו 0:0 מאכזב את משחקה נגד אספניול, בזמן שהקולצ'ונרוס גברו 0:1 על לבאנטה ועלו למקום הראשון לראשונה אחרי 19 חודשים.

 

ה"מונדו דפורטיבו" כינה את המשחק: "דרבי הקורות" מכיוון שהבעיטות של ליונל מסי פגעו במשקוף ושל סוארס בקורה. העיתון טען שהשיפוט היה לטובת אספניול. ב-30 משחקיה האחרונים ברצלונה לא כבשה רק שלוש פעמים.

 

 

מאמן בארסה, לואיס אנריקה, הודה בסיום: "התוצאה הייתה הוגנת". על העבירות הרבות נגד קבוצתו אמר: "אמרתי לשחקנים שלי שהכדורגל הוא מקצוע של מגע ספורטיבי. מגיע לאספניול נקודה כי היא שיחקה באינטנסיביות והפגינה הגנה חזקה, היא תמיד מפגינה משחק אגרסיבי יותר נגדנו".

 

 

אנריקה הוסיף: "פתחנו היטב והיו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותם. ביצעתי רק חילוף אחד, כי חשבתי שזה יספיק לשנות את המשחק". לגבי האליפות אמר: "יש כאלה שטוענים שאיבדנו שתי נקודות יש שטוענים שהרווחנו נקודה. נוכל לדעת זאת רק בסיום העונה". המאמן סירב להתייחס לקריאות הגזעניות שהיו נגד ניימאר במהלך המשחק ואמר: "אם אומר משהו אחד, יגידו משהו. אם אומר משהו אחר תהיה תגובה מהצד השני".

 

איבן ראקיטיץ' דחה ביקורת על ברצלונה שאיבדה נקודות חשובות ואמר: "שיחקנו טוב מאוד. היינו צריכים לנצח בקלות ואנחנו מאוד מתוסכלים, במחצית שנייה היו לנו 3-4 הזדמנויות לכבוש. רק בסיום העונה נדע אם התיקו הזה הזיק לנו. יש לנו עכשיו שני משחקים נגדם בגביע המלך ואנחנו צריכים לשחק באותה צורה".

 

אנדראס איניסטה אמר: "התיקו הזה הוא לא חזרה לאחור עבורנו. התוצאה הזאת צריכה להזהיר אותנו לקראת משחקי הגביע נגד אספניול. יש לנו משחק אחד פחות מאתלטיקו ואם ננצח זה ישנה את המצב בטבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי