"מוריניו ישוב לריאל אם לא יגיע ליונייטד"

מוריניו. אם לא יהיה ביונייטד
מוריניו. אם לא יהיה ביונייטד | צילום: Gettyimages

רמון קלדרון, בעבר נשיא ריאל: "זידאן חסר ניסיון". וגם: הסיבה לפיטורי בניטס

(גודל טקסט)

נשיא ריאל מדריד הקודם, רמון קלדרון, התראיין לתוכנית הרדיו האנגלית "טוקספורט" והגיב על מינויו של זינדין זידאן: "לפי החוזה של בניטס, אם הוא היה נשאר מעבר ל-15 בינואר אז המועדון היה מחוייב לשלם לו פיצויי פיטורים למשך שנתיים. מכיוון שהוא פוטר קודם לכן, הוא יפוצה רק למשך שנה".

זינדין זידאן העביר היום אימון בכורה כמאמנה הראשי של ריאל מדריד לעיני 6,000 אוהדים נלהבים, אלא שקלדרון נשמע סקפטי באשר לסיכויו של הצרפתי להצליח: "אני לא יכול לומר אם הוא יהיה סיפור הצלחה. צריך להבין שלאמן את ריאל מדריד זה לא לאמן כל קבוצה אחרת. הוא אימן בליגה השנייה והוא חסר ניסיון. כרגע זידאן קיבל את התפקיד, אבל לא אתפלא אם ב-1 ביוני 2016 ז'וזה מוריניו ישוב לקדנציה נוספת".

הנשיא לשעבר המשיך לחזק את מועמדותו של "המיוחד": "זידאן מונה רק מכיוון שמוריניו סירב לחזור. פרס (הנשיא המכהן, י.ז) לא רצה לגרום למרד, הרי שחצי מסגל הקבוצה מתנגד לחזרת מוריניו, אבל אם עד הקיץ העניינים לא יסתדרו ומוריניו לא יהיה במנצ'סטר יונייטד, הוא יהיה בריאל וחלק גדול מהמתנגדים לו יעזוב".

לשאלה מה דעתו על מחליפו כנשיא הבלאנקוס, אמר קלדרון על פלורנטינו פרס: "אני כל הזמן אומר לו שימנה מנג'ר מקצועי והוא לא מסכים. זו הבעיה העיקרית של הקבוצה, אין לה אדם שאחראי על הצד המקצועי במועדון ומתווה את דרכו. אני מחזיק אצבעות לזידאן, שהיה שחקן ענק, ומקווה שיצליח כמאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי