זוביזארטה: "פיטוריי לא היו החלטה מקצועית"

זוביזארטה
זוביזארטה | צילום: GettyImages

מנג'ר ברצלונה לשעבר טוען: "אני רק הייתי קורבן למלחמה של פוליטיקה חשוכה"

(גודל טקסט)

אנדוני זוביזארטה, המנהל המקצועי הקודם של ברצלונה, שבר שתיקה אחרי שנה בה לא דיבר, מאז פוטר ממשרתו אחרי ההפסד 1:0 לריאל סוסיאדד בעקבותיו היה משבר בין לואיס אנריקה לליונל מסי. המאמן, שהוא חברו של שוער העבר, לא אהב את ההחלטה של הנהלת ברצלונה. 

בראיון ל"אל פריודיקו" הקטלוני אמר שוער ברצלונה לשעבר: "ההחלטה להעיף אותי מהתפקיד לא הייתה מקצועית בגלל חוסר מעורבות, חוסר עבודה או חוסר אכפתיות. נפלתי קורבן למלחמה פוליטית. אני כנראה לא יודע איך להתעסק בפוליטיקה חשוכה. אני מתעסק בכדורגל נטו וזו כנראה אחת החולשות שלי". 

כשנשאל על מה שהרגיש אחרי שפוטר בידי הנשיא הנוכחי ג'וספ מריה ברטומאו, השיב: "הייתה לי שנה קשה, אבל הכדורגל הציל אותי. הכדורגל הוציא אותי מהחשיכה. הכדורגל הציל אותי מהבדידות ומהקור. הייתי לבדי במרחב אחרי שהמועדון פיטר אותי וזה היה הכי חשוב לי מלבד משפחתי". 

זוביזארטה אמר שבמשך העונה הוא חזר ליחסים תקינים עם המועדון. הוא הוזמן על ידי המועדון לטוס איתם ליפן לגביע העולם למועדונים, אבל ויתר על הנסיעה. "ויתרתי על ההזמנה בגלל שלצד ההרגשה שאני שותף בהישג, הרגשתי גם תסכול שאני לא בתפקיד יותר. לא היה טעם שאסע, למרות שאני אסיר תודה לנשיא שנתן לי את ההזדמנות, אבל העדפתי להישאר בבית". 


החתמת סוארס הייתה הצעד החיובי היחיד? (GettyImages)

שוער העבר שיבח את חברו לואיס אנריקה: "הוא הגיע למועדון במצב של חוסר יציבות גדול ורשם הישגים גדולים". המנהל לשעבר גם היה זה שהחליט להחתים את לואיס סוארס: "חשבתי שזה יעבוד. לא חששתי לרגע ששלושה כוכבי על לא יסתדרו ביניהם". 

על ליאו מסי אמר: "רואים שהוא נהנה והפנים שלו קורנות. כשהוא מדבר, הוא נראה רגוע. טוב לו בקבוצה ועם הילדים שלו ועם חבריו במועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי