ברצלונה לא סימנה רק את סטונס ולאפורט

לאפורט נצמד ללואיס סוארס
לאפורט נצמד ללואיס סוארס | צילום: Gettyimages

הקטאלונים מעוניינים לחזק את החלק האחורי ועוקבים אחרי מספר צעירים

(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה סיכמה (כך מדווח, עדיין לא רשמית) על החתמת נוליטו מסלטה ויגו, המטרה הבאה שלהם בינואר היא רכישת שחקן הגנה צעיר לקבוצה.

 

שמותיהם של ג'ון סטונס מאברטון המבוקש גם בריאל מדריד ואיימריק לאפורט מאתלטיק בילבאו כבר פורסמו, אבל נראה כי מועמדים נוספים שיש לקחת אותם בחשבון הם אדריאן מארין מויאריאל ואנחל אסמוריס ממנצ'סטר סיטי. 

 

 

לפי המסתמן, המטרה של בארסה היא לרכוש בלם צעיר לעתיד שיוכל אולי גם להיכנס למשבצת של מארק בארטרה שרוצה לעזוב ובנוסף מגן שמאלי צעיר שיוכל בעוד שלוש שנים להחליף את ג'ורדי אלבה. 

 

סטונס בן ה-21 הוא השחקן המבוקש מבין הארבעה. צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וגם ריאל מדריד מוזכרות כמי שרוצות את בלם העתיד של אנגליה. בממלכה פורסם שסטונס לומד ספרדית, אבל היכן ידבר אותה, במדריד או בברצלונה – זה עדיין לא ברור. 

 

סטונס. אולי הבלם הכי מבוקש כיום (Gettyimages)

 

רוברטו פרננדס, המנג'ר המקצועי של ברצלונה, חזה השבוע במשחק החוזר בגביע המלך בין ויאריאל לאתלטיק בילבאו במטרה לצפות באיימריק לאפורט, בלם צרפתי בן 21 ממוצא באסקי, ולמרות ששיחק בנבחרת הצעירה של צרפת יכול לעבור לשחק בספרד וייתכן שיעשה זאת לאור העובדה כי טרם זומן לטריקולור. מחיר השחרור שלו 50 מיליון יורו. 

 

 

אדריאן מארין בן ה-19 מוויאריאל הוא עוד שחקן מעניין. מארין חגג בכורה בגיל 17 במדי "הצוללת הצהובה" אחרי שטיפס במהירות מקבוצות המילואים של המועדון. הוא נחשב לאינטליגנטי מבחינה טכנית והוא מגן שמאלי תוקף שבאחד על אחד מסתדר עם חלוצי היריב בהגנה ובהתקפה. יש לו גם יכולת כיבוש טובה.

 

המועמד הנוסף הוא אנחל אסמוריס, "הבייבי" של המנג'ר המקצועי של מנצ'סטר סיטי, צ'יקי בגיריסטיאן. הוא ידוע יותר בשמו אנחלינו – מדובר במגן שמאלי בן 19 המשחק כמושאל בקבוצת הבת, ניו יורק סיטי, אבל הספרדי הצעיר מועמד לחזור לקבוצת האם והוא רק בן 19. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי