בגלל הפייר פליי: ברצלונה לא תחתים כוכבים בינואר

אנריקה. יאלץ למתן את הדרישות
אנריקה. יאלץ למתן את הדרישות | צילום: Gettyimages

המטרה: לשמור את הכסף לקיץ ולבצע חיזוק נקודתי. ברטרה יושאל לסלטה?

(גודל טקסט)

בתחילת ינואר ברצלונה תחגוג את פתיחת חלון ההעברות ולראשונה אחרי שנה שלמה, היא תוכל להחתים שחקנים אחרי שיפוג העונש של פיפ"א. עם זאת, אין למה לצפות לרכישות משמעותיות בשל בעיות תקציביות אל מול הפייר פליי הפיננסי. הקטאלונים מעוניינים להגיע לאיזון כספי לפני שיבצעו רכישות גדולות בקיץ.

 

ההתמקדות תהיה בשחקנים ותיקים שלא צפויים לעלות כסף רב ובהשאלת שחקנים עם אופציית רכישה בקיץ. צריך לזכור שארדה טוראן (34 מיליון יורו) ואלש וידאל (22 מיליון יורו) צפויים להכנס לדוח ואמורים להוסיף לקבוצה כוח רב. אנריקה רוצה בכל מחיר שחקני חיזוק, אבל חלוץ סלטה ויגו נוליטו, אותו הציב בראש רשימת הדרישות שלו, עולה 18 מיליון יורו – סכום שהנהלת הקבוצה לא ששה לשלם על שחקן בן 28.

 

 

אחד הפתרונות צפוי להגיע מכיוונו של בלם הקבוצה, מארק ברטרה. על פי העיתון "מונדו דפורטיבו" ברטרה, שלא מצא את מקומו בהרכב הקבוצה, עשוי להיות מושאל בחודש ינואר. לפי העיתון ברצלונה עשויה להציע אותו וכסף נוסף כדי בכל זאת להשיג את נוליטו שלפי הדיווחים נמצא במו"מ עם ארסנל.

 

ברטרה שהיה השחקן היחיד שלא חגג על המגרש אחרי הזכייה בגביע העולם לקבוצות בטוקיו מעדיף להיות מושאל, אבל לא שולל את אופציית המכירה. הוא לא שיחק אפילו דקה במונדיאליטו. משחקו האחרון היה ב-9 בדצמבר נגד לברקוזן בליגת האלופות. קשה להאמין שיבחר בסלטה ויגו ויעדיף אולי קבוצת צמרת בליגה אחרת כמו איטליה.

 

 

בקיץ שוחח ברטרה עם המאמן לואיס אנריקה ונשיא ברצלונה, ג'וזף מאריה ברתומאו, והחליט להישאר. אביו ביקש ממנו להישאר בקבוצה ולהילחם על מקומו, אבל זה לא הצליח במיוחד. החוזה שלו מסתיים ב-2017. אחת הקבוצות שרוצות בו היא סביליה ואחת הסיבות שלו לעבור קבוצה היא החשש שלא יהיה בסגל ספרד ביורו 2016.

 

בתחילת ינואר ברצלונה תחגוג את פתיחת חלון ההעברות ולראשונה אחרי שני חלונות היא תוכל להחתים שחקנים אחרי שהעונש של פיפ"א פג. עם זאת, אין למה לצפות לרכישות משמעותיות בשל תקציביות אל מול הפייר פליי הפיננסי.

 

ההתמקדות תהיה בשחקנים ותיקים שלא צפויים לעלות כסף רב ובהשאלת שחקנים עם אופציית רכישה בקיץ. צריך לזכור שארדה טוראן ואלש וידאל יוסיפו לקבוצה כח רב. אנריקה רוצה בכל מחיר שחקני חיזוק, אבל נוליטו עולה 18 מיליון יורו וזה סכום גבוה מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי