בעלי ולנסיה: "לא בחרתי את גארי נוויל בגלל שהוא חבר"

נוויל. הידע שלו פשוט מדהים
נוויל. הידע שלו פשוט מדהים | צילום: Gettyimages

פיטר לים מגבה את המאמן שלו: "יש אנשים שמזלזלים, אך הוא יהיה מצוין"

(גודל טקסט)

ההגעה של גארי נוויל לוולנסיה בשלב זה לא מוכיחה את עצמה. למאמן האנגלי יש רק ניצחון אחד מארבעה משחקים בהם עמד על הקווים, אך הבעלים של הקבוצה, פיטר לים, בטוח: "יש הרבה אנשים שמזלזלים בו, אבל הוא יהפוך למאמן מצוין".

 

לאחר המינוי המפתיע, הפנו בעיתונות הספרדית הרבה אצבעות מאשימות כלפי הבעלים, משום שהוא ונוויל חברים טובים ואפילו מחזיקים בבעלות משותפת בקבוצת סלפורד יונייטד האנגלית. "לא בחרתי בגארי בגלל שהוא חבר טוב, בחרתי בו בגלל שהוא מאמן טוב שרק במקרה הוא חבר שלי", אמר לים לאתר הרשמי של הקבוצה.

 

 

"כשבחרתי אותו ראיתי את הפוטנציאל שלו. אני מכיר אותו זמן רב והידע שלו פשוט מדהים. הוא אחד מומחי הכדורגל הגדולים ביותר בבריטניה. בחרתי בו בגלל הידע המקצועי שלו, אבל גם בגלל הידע שלו על מה שקורה מסביב לכדורגל".

 

פיטר לים. "יכול לאחד את הקבוצה סביבו" (gettyimages)

 

"הניסיון שהוא מביא לקבוצה מאד חשוב. ברור לי שאין לו ניסיון נרחב באימון, אבל הוא יודע מה לעשות מהתקופה בה היה שחקן. יש לו את היכולת לאחד את הקבוצה סביבו. יש לי ביטחון עצום בו. התקופה הזאת היא רק נפילה קטנה, אולי זה קשור למחסום השפה, אבל אני מאמין שנצליח להתגבר גם על זה".

 

"הוא היה עוזר מאמן בנבחרת האנגלית והוא גם היה בסיבת צוות האימון של מנצ'סטר יונייטד. גם בימיו כשחקן היה לו תפקיד מאד חשוב כקפטן של הקבוצה. גם אין ספק שאלכס פרגוסון העביר לו הרבה מהידע שלו". המשחק הבא של העטלפים הוא ביום חמישי נגד ויאריאל, מעניין לראות אם גם התוצאות יתאימו לכמות המחמאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי